Archwium dla tagu: Content marketing

6 sposobów pozyskiwania leadów w marketingu internetowym

pozyskiwanie leadow w internecie

Internet daje w zasadzie nieograniczone możliwości docierania do potencjalnych klientów. Możesz wykorzystać wiele kanałów i analizować wyniki. Celem jest pozyskiwanie leadów, czyli kontaktów do osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Jakie są najskuteczniejsze sposoby realizacji tego celu? Internet daje w zasadzie nieograniczone możliwości docierania do potencjalnych klientów. Możesz wykorzystać …

Czytaj więcej »

Jak samemu pozycjonować stronę internetową w wyszukiwarce

pozycjonowanie strony internetowej

W dzisiejszych czasach, gdy coraz więcej firm przenosi swoją działalność do internetu, a rynek e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, pozycjonowanie strony internetowej stało się niezwykle ważnym elementem sukcesu w biznesie online. Czy jesteś właścicielem małej firmy lub prowadzisz duży sklep internetowy, pozycjonowanie Twojej strony internetowej na wysokich pozycjach w …

Czytaj więcej »

Kreatywny content marketing – jak go realizować?

kreatywny content marketing

Nie od dziś wiadomo, jak dużą rolę odgrywa odpowiednio opracowana strategia content marketingowa w celu osiągnięcia sukcesów w sieci. To już nie dodatek do promowania firmy i budowania jej wizerunku, ale konieczność. Dodatkowo, z racji tego, jak bardzo zmienia się styl oraz tempo życia, musimy dostosować tworzony content do potrzeb …

Czytaj więcej »

Jak skutecznie wypromować swój e-commerce

kobieta tablet

Dobrze poprowadzony e-commerce jest sprawny i szybki, a przede wszystkim przynosi zyski tam, gdzie kończy się zwykła sprzedaż stacjonarna. Skuteczny e-commerce to nie jest dzieło przypadku a efekt przemyślanej strategii. W pierwszej kolejności trzeba znaleźć odpowiedzi kluczowe pytania: kim są nasi klienci, gdzie szukają towarów i usług oraz w jaki …

Czytaj więcej »

Pozycjonowanie strony za granicą

pozycjonowanie zagraniczne

Myślisz o podbijaniu nowych rynków ze swoimi produktami lub usługami? Chciałbyś wyjść za granicę, jak jedne z największych polskich firm np. InPost, LPP, Ziaja, czy PESA? Dziś, gdy cały świat jest online, aby dać się znaleźć i dotrzeć do odbiorców w innym kraju, na start potrzebujesz przede wszystkim… SEO za …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy i budowa wizerunku w sieci

specjalista od pozycjonowania SEO

Wirtualna wizytówka stanowi podstawę dobrego funkcjonowania działalności gospodarczej. Dzięki własnej stronie internetowej można w krótkim czasie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a także zyskać renomę, która przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Dzięki podstawowej wiedzy na temat budowania strony internetowej każdy właściciel firmy może w prosty sposób ustalić swoje wymagania, …

Czytaj więcej »

Content marketing i SEO, czyli duet idealny. Poznaj strategię, która zapewnia sukces w Google

Działania prowadzone w obrębie SEO rzadko kiedy są wymieniane w jednej parze z content marketingiem. I choć specjaliści od pozycjonowania nie mają wątpliwości, że oba pojęcia idealnie się uzupełniają, wciąż nie traktuje się ich całościowo, lecz jako osobne zagadnienia. To błąd. Jeśli umiejętnie wykorzystamy oba te narzędzia, zwiększymy szansę na …

Czytaj więcej »

Na czym polega skuteczność content marketingu?

Ściana z napisem content marketing

Content marketing – czyli strategia solidnych treści marketingowych – umożliwia przyciągnięcie i zatrzymanie klienta na dłużej. W czym tkwi sekret jej skuteczności? Content marketing – w odróżnieniu od tradycyjnych form przekazu – skupia się na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. Jest to możliwe dzięki publikowaniu atrakcyjnych i przydatnych treści, które …

Czytaj więcej »

Content marketing – z czym to się je?

Content Marketing

Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …

Czytaj więcej »

Jak reklamować firmę w internecie? 6 trendów na 2016 rok

Marketing internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego nie śledząc aktualnych trendów, łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości. Nic nie wskazuje na to, by rok 2016 miał nam …

Czytaj więcej »