Strona główna / Technologia

Technologia

Kreatywne pomysły na obniżenie ceny OC

Jak obniżyć OC

Wysokie składki na polisę OC spędzają sen z powiek niejednemu kierowcy. Tym bardziej od czasu znacznego podniesienia cen tego rodzaju ubezpieczeń. Kierowcy poszukują więc sposobów na ich obniżenie, korzystając z mniej lub bardziej znanych rozwiązań. Jakie są najskuteczniejsze metody na tańsze OC? Powszechnie wiadomo, że maksymalne zniżki uzyskują wieloletni kierowcy, …

Czytaj więcej »

Fiat 126p – ile dzisiaj kosztuje legenda?

Arkady Fiedler Fiat 126p

Popularność Fiata 126p jest obecnie porównywalna do tej, którą ten samochód cieszył się w czasach swojej produkcji. Różnica polega na tym, że przed trzydziestoma laty model ten był jedną z niewielu opcji dostępnych dla „statystycznego Kowalskiego” – dzisiaj natomiast stał się obiektem kultu. W swoim czasie Fiat 126p był jednym …

Czytaj więcej »

Masz Internet, telefon lub telewizję w UPC? Zobacz, gdzie najszybciej znajdziesz pomoc!

Logo UPC

W telefonie zamiast sygnału głucha cisza. Internet pojawia się i znika. Nie możesz znaleźć faktury za ubiegły miesiąc, a termin zapłaty zbliża się nieubłaganie. Wyobraź sobie, że w drzwiach staje osoba, która błyskawicznie znajduje rozwiązanie każdego z tych problemów, niezależnie od pory dnia. Niemożliwe? Zobacz, jak działa usługa UPC Pomoc. …

Czytaj więcej »

Stwórz własny album wspomnień z Sony Xperia X

Zdjęcia - wspomnienia

Aparaty w telefonach komórkowych to standard już od dłuższego czasu. Jednak multimedia w Xperii X to krok milowy na tym polu i klasa sama w sobie. Zbiór pocztówek w pamięci telefonu Gdyby zastanowić się przed chwilę, to nawet w ciągu ostatnich kilku miesięcy zapewne uczestniczyłeś w kilku wydarzeniach, które chciałbyś …

Czytaj więcej »

Z salonu na tor. Supersamochody w wyścigowych wersjach GT3

Porshe 911 GT3

Na Salonie Samochodowym w Genewie debiutują dwa wyczynowe modele klasy GT3 – Lexus RC F GT3 i Porsche 911 GT3. Grand Touring to najbardziej popularna forma wyścigów płaskich, występująca na całym świecie. Kategoria GT3 powstała w 2005 roku z inicjatywy Stéphane Ratel Organisation, która w 2006 roku zorganizowała pierwszą edycję …

Czytaj więcej »

Polski ubezpieczyciel kontra zagraniczny – którego lepiej wybrać kupując polisę dla samochodu zabytkowego?

W środowisku właścicieli samochodów zabytkowych często można usłyszeć, że trudno jest znaleźć im ubezpieczyciela, który zdecyduje się sprzedać polisę dedykowaną zabytkom. Dlaczego tak się dzieje? Głównym powodem zapewne są żółte tablice rejestracyjne umieszczone na pojeździe, czyli znak rozpoznawczy klasyka. Nie każde towarzystwo ubezpieczeniowe trudniące się sprzedażą OC zdecyduje się zapewnić …

Czytaj więcej »

Jedzenie w kosmosie

jedzenie w kosmosie

Historia lotów w kosmos nie jest długa – pierwszy lot załogowy odbył się w 1961 roku. Wraz z rozwojem nauki ich częstotliwość wzrastała, a kosmonauci coraz dłużej przebywali na orbicie. Jednym z problemów, z którymi musiano się zmierzyć, była kwestia żywienia: co zabrać, by nie było ciężkie, ale pełnowartościowe, łatwe …

Czytaj więcej »

Jak monitorować aukcje na miarę XXI wieku?

Aukcje internetowe

Nie jest tajemnicą, że obecnie olbrzymia część handlu odbywa się za pomocą internetu. Niezależnie od tego, czy poszukujemy samochodu, czy zegarka albo sokowirówki – zamiast krążyć po galeriach, sklepach i salonach, często po prostu wybieramy sieć. Ale przecież nie sztuką jest zrobić zakupy w regularnej cenie. Jeśli zależy nam także …

Czytaj więcej »

Rośnie rynek aplikacji mobilnych

Rynek usług mobilnych

W czerwcu ubiegłego roku liczba posiadaczy smartfonów w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła 60 proc. Oznacza to, że aktywnie korzystało z nich 20 mln osób powyżej 15 roku życia. Ich popularyzacja doprowadziła do dynamicznego wzrostu rynku aplikacji mobilnych. Z najpopularniejszych korzysta po kilkanaście milionów użytkowników, a zasięg oscyluje w przedziale 40–53 proc. …

Czytaj więcej »

Ciebie też irytują? YouTube rezygnuje

youtube rezygnuje z reklam

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. Liczba treści …

Czytaj więcej »