Strona główna / Biznes / Długopis reklamowy – ponadczasowy i uniwersalny gadżet

Długopis reklamowy – ponadczasowy i uniwersalny gadżet

Długopisy Kalido są dostępne w 16 kolorach, które dają możliwość stworzenia aż 256 wersji kolorystycznych. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Gadżety reklamowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. Wykorzystuje się je w czasie targów, a także rozdaje się klientom podczas zakupów. Szczególną uwagę warto zwrócić na długopisy reklamowe, które są ponadczasowym i uniwersalnym gadżetem, sprawdzającym się w każdej branży.

  1. Jak wybrać długopisy reklamowe?
  2. Identyfikacja wizualna to podstawa

Wydawać by się mogło, że wybór długopisu reklamowego to prosta sprawa. W rzeczywistości okazuje się, że jest o wiele trudniej. Na rynku znajdzie się wiele modeli długopisów w różnych cenach, wykonanych zarówno z taniego plastiku, jak i droższych materiałów. Na co zwrócić uwagę, gdy wybiera się długopisy reklamowe dla swojej firmy?

Jak wybrać długopisy reklamowe?

Wybierając długopisy z nadrukiem, powinno się zwrócić uwagę na staranne wykonanie gadżetu. Im lepiej jest wykonany długopis, tym dłużej służy, co oznacza, że gadżet działa efektywniej. Przykładem trwałego produktu są długopisy Kalido, dostępne na https://www.adpen.com.pl/. Powstają w Polsce, a ich cechą charakterystyczną jest smukły kształt oraz prosty i nowoczesny design. Klienci i uczestnicy targów szczególnie cenią sobie długopisy z mechanizmem przekręcanym, który zabezpiecza piórnik, torebkę lub plecak przez zabrudzeniem, dlatego to na nie warto postawić, gdy szuka się artykułów piśmienniczych do promocji marki.

Zanim złoży się zamówienie na długopisy reklamowe, powinno się sprawdzić, z jakiego materiału są wykonane. Solidne są modele metalowe, jednak alternatywą dla nich są produkty z tworzywa ABS. Wykonuje się z niego długopisy Kalido, dlatego modele tej marki wyróżnia długa żywotność połączona z wysoką estetyką.

Identyfikacja wizualna to podstawa

Co sprawia, że długopisy z nadrukiem spełniają swoją rolę? Przede wszystkim powinny jednoznacznie kojarzyć się z marką, którą reklamują. Dzięki temu obdarowany klient przypomina sobie o firmie, gdy tylko skorzysta z gadżetu. Ważne jest użycie odpowiednich barw – mogą to być zarówno kolory użyte w logo, jak i stosowane w innych elementach identyfikacji wizualnej. Długopisy Kalido są dostępne w 16 kolorach, które dają możliwość stworzenia aż 256 wersji kolorystycznych. Ponadto możliwe jest niestandardowe łączenie barw, dlatego długopisy reklamowe polskiej produkcji odpowiadają na potrzeby niemalże każdej marki. Przy wyborze długopisów reklamowych ważne jest również dobranie odpowiedniej metody znakowania. Na wysokiej jakości gadżetach logo można wykonać metodą tampodruku, nadruku UV full kolor, sitodruku na okrągło bądź za pomocą naklejki epoksydowej.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

Czarny pendrive

Gadżety reklamowe dla szefa – kilka ciekawych pomysłów wartych rozważenia

Komu wręcza się gadżety firmowe? Wbrew pozorom, nie tylko klientom indywidualnym. Akcesoria tego typu doskonale …