Archwium dla tagu: identyfikacja wizualna

Gadżety reklamowe – jakie wybrać?

torby reklamowe

Marketing może mieć różne postacie. Czasami będzie to atrakcyjny spot wideo, innym razem baner reklamowy. Wciąż ważnym narzędziem w budowaniu rozpoznawalności marki są gadżety reklamowe. Które z nich najskuteczniej zareklamują Twoją firmę? Wszyscy przedsiębiorcy, którzy startowali ze swoimi biznesami od zera, mają świadomość, jak trudno jest zbudować wizerunek swojej marki. …

Czytaj więcej »

Dobra wizytówka, czyli jaka?

burza mózgów projektowanie materiałów graficznych

Jak zaprezentować siebie i swoją firmę na tak niewielkim formacie? Czy lepiej być kreatywnym, czy poważnym, a przede wszystkim: jak nie być nudnym? O czym pamiętać, czego nie pominąć? Co zrobić, żeby wizytówka wyróżniała się wśród innych? Dziś przyjrzymy się trochę wizytówkom i damy podstawowe wskazówki, jak zaprojektować je dobrze …

Czytaj więcej »

Identyfikacje firmy

identyfiacja wizualna firmy

Wiele aspektów decyduje o tym, jak postrzegamy firmę. Oczywiście ważne są kompetencje pracowników, sposób zarządzania oraz ofert, którą dysponujemy. Jednak bardzo istotna jest również identyfikacja wizualna, ponieważ decyduje o tym, jak postrzegane jest przedsiębiorstwo przez klientów, wspólników bądź kontrahentów. Dlatego dowiedzmy się, co możemy zrobić, by właściwie zadbać o identyfikację …

Czytaj więcej »

Długopis reklamowy – ponadczasowy i uniwersalny gadżet

Kalido - 16 kolorów długopisów

Gadżety reklamowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. Wykorzystuje się je w czasie targów, a także rozdaje się klientom podczas zakupów. Szczególną uwagę warto zwrócić na długopisy reklamowe, które są ponadczasowym i uniwersalnym gadżetem, sprawdzającym się w każdej branży. Jak wybrać długopisy reklamowe? Identyfikacja wizualna to podstawa Wydawać by się …

Czytaj więcej »