chińska dzielnica
Spore znaczenie w przypadku niektórych rodzajów biznesów ma też reklama w przestrzeni miejskiej | fot.: materiał partnera zewnętrznego
Strona główna / Biznes / Reklama w przestrzeni miejskiej. 5 świetnych sposobów

Reklama w przestrzeni miejskiej. 5 świetnych sposobów

Mimo tego, że spora część działań marketingowców przeniosła do przestrzeni globalnej sieci, wciąż nie sposób zapomnieć o tradycyjnych metodach promocyjnych. Jedną z najważniejszych jest z całą pewnością uczestnictwo w targach i innych imprezach branżowych, a także w eventach pozostałych typów. Spore znaczenie w przypadku niektórych rodzajów biznesów ma też reklama w przestrzeni miejskiej – na ulicach i placach, w budynkach dostępnych dla każdego oraz środkach komunikacji publicznej. Jakimi środkami można promować swoją firmę lub projekty w takich miejscach?

  1. Rollupy reklamowe
  2. Namioty reklamowe
  3. Łuki i bramy reklamowe
  4. Flagi reklamowe
  5. Leżaki reklamowe

Rollupy reklamowe

Rollupy reklamowe oraz potykacze i standy doskonale nadają się do promowania różnego typu przedsiębiorstw. Szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku działań prowadzonych w bezpośrednim sąsiedztwie firmy – na przykład przed wejściem. Roll up może może być użyty do promocji sklepu specjalistycznego, księgarni, punktu gastronomicznego lub zakładów rzemieślniczych. Jest efektowny i dobrze widoczny dla przechodniów, co przekłada się na efektywność prowadzonej za jego pomocą promocji. Same rollupy to jednorazowy wydatek – potem przedsiębiorca płaci już tylko za zawieszane na nich wydruki.

Namioty reklamowe

Namioty reklamowe to doskonała metoda promocji podczas wszelkiego typu imprez. Kojarzymy je przede wszystkim z targami i innymi branżowymi eventami, jednak nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, by za ich pomocą reklamować się również podczas festiwali i koncertów, wydarzeń sportowych lub świąt obchodzonych przez lokalne społeczności. Nie tylko przyczyniają się do zwiększenia rozpoznawalności danej marki, ale też są dla gości firmowego stoiska schronieniem przed słońcem lub deszczem.

Łuki i bramy reklamowe

Przy podobnych okazjach wykorzystywane są też łuki i bramy reklamowe. Mogą one przybierać różne rozmiary – od niespełna 3 metrów, przez modele o wysokości 4 metrów, aż po duże, 6-metrowe konstrukcje. Ich najważniejsza zaleta to z całą pewnością spora widoczność – są łatwo zauważalne dla wszystkich gości danego eventu. Spore rozmiary przekładają się również na dużą przestrzeń reklamową i dają spore pole do popisu dla projektantów. Warto wspomnieć poza tym o łatwym montażu – po wzniesieniu konstrukcji zawiesza się na niej zadrukowaną tkaninę i po prostu zapina zamek błyskawiczny.

Flagi reklamowe

Również flagi, flaga, windery czy bannery reklamowe z powodzeniem mogą zostać użyte podczas targów czy festiwali. Są doskonale widoczne, a niesamowity efekt, który dają na mocnym wietrze sprawia, że świetnie sprawdzają się w czasie eventów organizowanych nad morzem lub dużymi jeziorami. Na tym jednak ich zastosowanie się kończy. Flagi reklamowe bez problemu mogą zastąpić standy czy roll upy. Dobrze prezentują się przed wejściem do sklepu lub restauracji, a ich charakter przyciąga spojrzenia przechodniów – zwłaszcza w wietrzny dzień.

Leżaki reklamowe

Leżaki reklamowe zdobywają coraz większą popularność i są chętnie wykorzystywane przez firmy działające w różnych branżach. Oczywiście nie dzieje się tak bez powodu. W sezonie letnim pozwalają na stworzenie dla klientów przestrzeni dla wypoczynku, a przy okazji zaakcentowanie wizerunku marki. Szczególnie dobre efekty takie działania przyniosą, jeśli przy projektowaniu strefy sięgniemy również po inne produkty – przede wszystkim parasole i parawany z identyfikacją wizualną firmy. Taka metoda promocji sprawdzi się nie tylko w przypadku firm działających w branży gastronomicznej – warto postawić na nią między innymi podczas targów.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

ściana z cegieł w kolorze zielono-niebieskim z napisem Promotion

Kiedy i w jaki sposób promować obecność marki? Podpowiadamy

Prowadząc działalność biznesową lub bloga specjalistycznego warto stworzyć własną markę i promować ją w celu …