Archwium dla tagu: reklama

Jak napisać idealny SMS reklamowy?

sms marketing

SMS-y marketingowe wysyłane z głową do klientów dają firmom ogromne szanse na zwiększenie sprzedaży i poprawę wizerunku. Zanim jednak na swoich kampaniach ugrasz satysfakcjonujące rezultaty, musisz taką wiadomość napisać. Musi ona również wywołać założony przez Ciebie wcześniej efekt. Jak to zrobić? Poznaj zasady pisania dobrych SMS-ów do klientów. 1. Personalizacja …

Czytaj więcej »

Naklejki wypukłe 3D – czemu warto w nie zainwestować?

aqua box

Wyróżnienie się na tle konkurencji to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. W wybiciu się marki na rynku mogą pomóc estetyczne i nowoczesne rozwiązania. Kreatywność to podstawa skutecznego marketingu. Niezależnie od tego, czy wprowadzasz nowy produkt na rynek czy zależy Ci na utrzymaniu klientów …

Czytaj więcej »

Reklama w przestrzeni miejskiej. 5 świetnych sposobów

chińska dzielnica

Mimo tego, że spora część działań marketingowców przeniosła do przestrzeni globalnej sieci, wciąż nie sposób zapomnieć o tradycyjnych metodach promocyjnych. Jedną z najważniejszych jest z całą pewnością uczestnictwo w targach i innych imprezach branżowych, a także w eventach pozostałych typów. Spore znaczenie w przypadku niektórych rodzajów biznesów ma też reklama …

Czytaj więcej »

Druk ulotek

kobieta projektująca na papierze materiały graficzne

Ulotki są stałym elementem marketingowego krajobrazu. Trudno obecnie przejść przez główne ulice miast nie zostając „obdarowanym” kilkoma albo nawet kilkunastoma połyskującymi ulotkami. Czym powinna się charakteryzować dobra ulotka? Ulotki są skutecznym środkiem reklamowym, który można zaprojektować oraz wykonać dość niewielkim kosztem. Druk ulotek jest jednym z pierwszych działań, które realizuje …

Czytaj więcej »

Reklama tradycyjna a internetowa – małe porównanie!

reklama w internecie

Dawniej przedsiębiorcy mieli niewielkie możliwości promowania swoich usług. Większe firmy reklamowały się w mediach i na wielkich billboardach w miastach. Niewielkim przedsiębiorcom pozostawały ulotki i broszury. Czasami mogli pozwolić sobie na reklamę w lokalnych mediach, ale na tym ich możliwości się kończyły. Rozwój internetu zupełnie zmienił rynek reklamowy. Wszystkie firmy …

Czytaj więcej »

Kiedy i w jaki sposób promować obecność marki? Podpowiadamy

ściana z cegieł w kolorze zielono-niebieskim z napisem Promotion

Prowadząc działalność biznesową lub bloga specjalistycznego warto stworzyć własną markę i promować ją w celu zwiększenia zainteresowania odbiorców. Przełoży się to realnie na wyznaczone przez nas cele — odwiedziny na blogu, konwersja w sklepie internetowym, uczestnictwo w organizowanych przez nas wydarzeniach. Jak w takim razie zadbać o odpowiednią promocję i …

Czytaj więcej »

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Mężczyzna w garniturze na bieżni

Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży? Reklama dźwignią handlu By sprzedawane produkty lub świadczone usługi zyskały odbiorców, należy je …

Czytaj więcej »

Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Notatki w kalendarzu książkowym

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych. Nie tylko …

Czytaj więcej »

Warto reklamować się na balonie pnaumatycznym

Balon pneumatyczny

Hasło: Reklama jest dźwignią handlu jeszcze nigdy nie miało tak dużego znaczenia jak w dzisiejszych czasach. Przy tak dużej konkurencyjności w praktycznie każdej branży, a zarazem powszechnej dostępności do internetu, gdzie wpisanie jednego hasła w wyszukiwarce odnajduje nam wiele firm specjalizujących się w danej dziedzinie, należy pamiętać, że kto się …

Czytaj więcej »

Jak powinien wyglądać skuteczny roll-up?

Na spotkaniu biznesowym

Targi branżowe, wejście do siedziby firmy, sala konferencyjna, event promocyjny – to tylko niektóre miejsca i sytuacje, w których sprawdza się roll-up. Ta prosta, ale praktyczna forma reklamy może skutecznie wzmocnić wizerunek Twojej marki i zwiększyć jej rozpoznawalność. Oczywiście pod warunkiem, że zostanie odpowiednio wykonany. Co zwiększy skuteczność tej formy …

Czytaj więcej »