Strona główna / Archwium dla tagu: reklama

Archwium dla tagu: reklama

Reklama tradycyjna a internetowa – małe porównanie!

reklama w internecie

Dawniej przedsiębiorcy mieli niewielkie możliwości promowania swoich usług. Większe firmy reklamowały się w mediach i na wielkich billboardach w miastach. Niewielkim przedsiębiorcom pozostawały ulotki i broszury. Czasami mogli pozwolić sobie na reklamę w lokalnych mediach, ale na tym ich możliwości się kończyły. Rozwój internetu zupełnie zmienił rynek reklamowy. Wszystkie firmy …

Czytaj więcej »

Kiedy i w jaki sposób promować obecność marki? Podpowiadamy

ściana z cegieł w kolorze zielono-niebieskim z napisem Promotion

Prowadząc działalność biznesową lub bloga specjalistycznego warto stworzyć własną markę i promować ją w celu zwiększenia zainteresowania odbiorców. Przełoży się to realnie na wyznaczone przez nas cele — odwiedziny na blogu, konwersja w sklepie internetowym, uczestnictwo w organizowanych przez nas wydarzeniach. Jak w takim razie zadbać o odpowiednią promocję i …

Czytaj więcej »

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Mężczyzna w garniturze na bieżni

Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży? Reklama dźwignią handlu By sprzedawane produkty lub świadczone usługi zyskały odbiorców, należy je …

Czytaj więcej »

Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Notatki w kalendarzu książkowym

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych. Nie tylko …

Czytaj więcej »

Warto reklamować się na balonie pnaumatycznym

Balon pneumatyczny

Hasło: Reklama jest dźwignią handlu jeszcze nigdy nie miało tak dużego znaczenia jak w dzisiejszych czasach. Przy tak dużej konkurencyjności w praktycznie każdej branży, a zarazem powszechnej dostępności do internetu, gdzie wpisanie jednego hasła w wyszukiwarce odnajduje nam wiele firm specjalizujących się w danej dziedzinie, należy pamiętać, że kto się …

Czytaj więcej »

Jak powinien wyglądać skuteczny roll-up?

Na spotkaniu biznesowym

Targi branżowe, wejście do siedziby firmy, sala konferencyjna, event promocyjny – to tylko niektóre miejsca i sytuacje, w których sprawdza się roll-up. Ta prosta, ale praktyczna forma reklamy może skutecznie wzmocnić wizerunek Twojej marki i zwiększyć jej rozpoznawalność. Oczywiście pod warunkiem, że zostanie odpowiednio wykonany. Co zwiększy skuteczność tej formy …

Czytaj więcej »

Torby bawełniane z nadrukiem reklamowym

Kobiety z torbami reklamowymi

Torby bawełniane to doskonały wybór dla firm, które szukają oryginalnego, a zarazem praktycznego gadżetu reklamowego. Nie tylko przydadzą się klientom, ale też posiadają dużą powierzchnię, na której można nadrukować reklamę. Ekologiczne torby reklamowe Torby bawełniane jako gadżet dla klientów Nie warto więc wydawać pieniędzy na niesprawdzone rozwiązania, skoro można od …

Czytaj więcej »

Adblock – czy blokować reklamy w sieci?

Adblock

Adblock to bardzo popularna wtyczka, która umożliwia blokowanie reklam wyświetlanych na stronach internetowych. Ma ona swoich zwolenników i przeciwników. Liczba użytkowników zarówno tej, jak i innych wtyczek blokujących reklamy w sieci stale rośnie. Co ciekawe, poważną grupę wśród korzystających z tej wtyczki stanowią Polacy. Można powiedzieć, że w tej kategorii …

Czytaj więcej »

Browser fingerprinting, czyli co zostawiamy w sieci

śledzenie w sieci

Narzędzia do śledzenia aktywności w internecie stały się coraz bardziej wyrafinowane. To już nie tylko pliki cookies, czyli popularne ciasteczka. Niebezpieczny jest zwłaszcza tzw. browser fingerprinting, czyli odcisk palca tworzony dla każdej przeglądarki, dzięki któremu można zidentyfikować nie tylko urządzenie, lecz także konkretnego użytkownika. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są głównie w celach marketingowych, co …

Czytaj więcej »

Google zablokuje reklamowanie kryptowalut

W ubiegłym roku z platformy Google usunięto 3,2 mld reklam – dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Z tego ok. 130 mln stanowiły reklamy, które pozwalały przestępcom na kopanie kryptowalut przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera ofiary. Od czerwca 2018 roku firma Google, podobnie jak Facebook, zakaże reklam kryptowalut. To dziedzina, która ma …

Czytaj więcej »