Archwium dla tagu: reklama

Ile tak naprawdę wiesz o reklamie dla deweloperów?

reklama dla dewelopera

Sektor sprzedaży mieszkań charakteryzuje się wysokim stopniem skomplikowania. Dodatkowo ze względu na obecne ceny surowców oraz mniejsze zainteresowanie zakupem nieruchomości inwestorzy muszą decydować się na inne rozwiązania. Obecnie największym zainteresowaniem cieszy się wynajem i pomimo wysokich cen czynszu, wciąż wiele osób decyduje się na taką formę inwestycji. Aby dotrzeć do …

Czytaj więcej »

Reklama uliczna, która szybko się nie opatrzy

flaga reklamowa

Rynkowa konkurencja niejednokrotnie zmusza właścicieli firm z najróżniejszych branż i sektorów gospodarki do poszukiwania sposobu, w który skutecznie zwróciliby na siebie uwagę potencjalnych klientów. Wymusza to na nich w pewien sposób niestandardowe działania oraz chwytanie się nietypowych możliwości reklamowych, które nie opatrzyły się jeszcze zanadto i rzucają się przechodniom w …

Czytaj więcej »

Starannie zaprojektowane dmuchańce, które wpływają na lepszą rozpoznawalność przedsiębiorstwa 

dmuchańce reklama

Przedsiębiorcy, którzy decydują się na skorzystanie z usług producenta dmuchańców, bardzo często używają przygotowanych projektów podczas różnego rodzaju konferencji czy innych ważnych wydarzeń. Trudno się temu dziwić – przemyślane dmuchańce są bardzo dobrze widoczne i wyróżniają dane stanowisko, zachęcając potencjalnych klientów do zapoznania się z produktami danej firmy. Warto przy …

Czytaj więcej »

Jak napisać idealny SMS reklamowy?

sms marketing

SMS-y marketingowe wysyłane z głową do klientów dają firmom ogromne szanse na zwiększenie sprzedaży i poprawę wizerunku. Zanim jednak na swoich kampaniach ugrasz satysfakcjonujące rezultaty, musisz taką wiadomość napisać. Musi ona również wywołać założony przez Ciebie wcześniej efekt. Jak to zrobić? Poznaj zasady pisania dobrych SMS-ów do klientów. 1. Personalizacja …

Czytaj więcej »

Naklejki wypukłe 3D – czemu warto w nie zainwestować?

aqua box

Wyróżnienie się na tle konkurencji to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. W wybiciu się marki na rynku mogą pomóc estetyczne i nowoczesne rozwiązania. Kreatywność to podstawa skutecznego marketingu. Niezależnie od tego, czy wprowadzasz nowy produkt na rynek czy zależy Ci na utrzymaniu klientów …

Czytaj więcej »

Reklama w przestrzeni miejskiej. 5 świetnych sposobów

chińska dzielnica

Mimo tego, że spora część działań marketingowców przeniosła do przestrzeni globalnej sieci, wciąż nie sposób zapomnieć o tradycyjnych metodach promocyjnych. Jedną z najważniejszych jest z całą pewnością uczestnictwo w targach i innych imprezach branżowych, a także w eventach pozostałych typów. Spore znaczenie w przypadku niektórych rodzajów biznesów ma też reklama …

Czytaj więcej »

Druk ulotek

kobieta projektująca na papierze materiały graficzne

Ulotki są stałym elementem marketingowego krajobrazu. Trudno obecnie przejść przez główne ulice miast nie zostając „obdarowanym” kilkoma albo nawet kilkunastoma połyskującymi ulotkami. Czym powinna się charakteryzować dobra ulotka? Ulotki są skutecznym środkiem reklamowym, który można zaprojektować oraz wykonać dość niewielkim kosztem. Druk ulotek jest jednym z pierwszych działań, które realizuje …

Czytaj więcej »

Reklama tradycyjna a internetowa – małe porównanie!

reklama w internecie

Dawniej przedsiębiorcy mieli niewielkie możliwości promowania swoich usług. Większe firmy reklamowały się w mediach i na wielkich billboardach w miastach. Niewielkim przedsiębiorcom pozostawały ulotki i broszury. Czasami mogli pozwolić sobie na reklamę w lokalnych mediach, ale na tym ich możliwości się kończyły. Rozwój internetu zupełnie zmienił rynek reklamowy. Wszystkie firmy …

Czytaj więcej »

Kiedy i w jaki sposób promować obecność marki? Podpowiadamy

ściana z cegieł w kolorze zielono-niebieskim z napisem Promotion

Prowadząc działalność biznesową lub bloga specjalistycznego warto stworzyć własną markę i promować ją w celu zwiększenia zainteresowania odbiorców. Przełoży się to realnie na wyznaczone przez nas cele — odwiedziny na blogu, konwersja w sklepie internetowym, uczestnictwo w organizowanych przez nas wydarzeniach. Jak w takim razie zadbać o odpowiednią promocję i …

Czytaj więcej »