Archwium dla tagu: klient

Zagraj o pracę

Gra o pracę

Wciągają i uzależniają. Są stratą czasu, albo wspaniałym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Jak więc to możliwe, że gry coraz częściej znajdują zastosowanie w środowisku pracy? Okazuje się, że granie nie zawsze musi kończyć się tylko na rozrywce. – Gry symulacyjne to nowość na HR-owym rynku. Kandydaci mogą się z …

Czytaj więcej »

Dekalog sklepikarza

Własny sklep

Małe sklepy osiedlowe, w których można kupić wartościowe, choć często zbyt niszowe dla dużych sieci, produkty są coraz bardziej atrakcyjne dla klientów. Także dla właściciela takiego miejsca stanowi ono często spełnienie marzeń o własnym biznesie i stworzeniu czegoś unikatowego. Co zrobić, żeby sklep zyskał wiernych kupujących, a wyniki finansowe nie …

Czytaj więcej »

Świąteczny nastrój kontrolowany

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 …

Czytaj więcej »

Millenialsi to trudny klient

Millenialsi na zakupach

Millenialsi, czyli pokolenie urodzone w latach 1980–2000, chętnie zaspokajają swoje potrzeby konsumenckie, nie należą jednak do łatwych klientów. Nie ufają tradycyjnym mediom i nie sugerują się reklamą. Autorytetami są dla nich blogerzy i eksperci w danych dziedzinach. Przy zakupach chętnie też zasięgają opinii rodziców i przyjaciół. Najlepszym sposobem dotarcia do nich są media społecznościowe. Millenialsi, nazywani także …

Czytaj więcej »

Zwrot a reklamacja – kiedy możesz oddać towar?

Konsumenci często mylą pojęcia zwrotu i reklamacji. Myślą, że sklep ma obowiązek przyjąć towar nawet, jeżeli nie jest on wadliwy. Jednak okazuje się, że różnica między tymi dwoma pojęciami jest ogromna. Na czym polega? – Jeżeli kupujemy w sklepie tradycyjnym to przedsiębiorca, czyli sklep, nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru …

Czytaj więcej »

Uber świętuje rok w Polsce

Uber, czyli aplikacja łącząca kierowców i klientów, oferująca tańsze przejazdy niż taksówki, obchodzi pierwszą rocznicę działalności w Polsce. Przez ten czas firma zdobyła grono zwolenników, którzy cenią zwłaszcza dostępność usług i ich atrakcyjną cenę, ale i wrogów, bo Uber jest poważną konkurencją dla korporacji taksówkarskich. Również internauci są podzieleni w opiniach. Uber to kolejna inicjatywa z dziedziny …

Czytaj więcej »

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz …

Czytaj więcej »

Magda Gessler zdradza przepis na dobrą restaurację

Wiele osób marzy o własnej restauracji, ale nie wielu taki biznes się udaje. Konkurencja, brak klientów, nieodpowiednia reklama czy nawet wygląd potrafią sprawić, że sale świecą pustkami. Jak sprawić by restauracja przynosiła zyski? Swoimi spostrzeżeniami z newsrm.tv podzieliła się Magda Gessler. – Dobra restauracja to przede wszystkim dobra energia, fantastyczny …

Czytaj więcej »

Tatuaż do reklamacji

Coraz więcej Polaków decyduje się na wykonanie tatuażu. Kiedy idą na pierwszą wizytę do salonu, rzadko są jednak świadomi przysługujących im praw. Nie wiedzą między innymi, że w przypadku źle wykonanego wzoru mogą go poprawić na koszt tatuatora, nawet w innym salonie. Gabinetom tatuaży zdarzają się także nadużycia, takie jak żądanie zaliczki …

Czytaj więcej »