eko gadżety reklamowe
kologiczne znaczy neutralne dla środowiska, łatwo ulegające rozkładowi czy też nadające się do ponownego użytku. Wszystkie te kryteria spełnia przede wszystkim naturalna bawełna | fot.: materiał partnera

Eko gadżety jako pomysł na reklamę

Ekologia jest w modzie, co powinno cieszyć nas wszystkich. Przedsiębiorcy mogą również wykorzystać ten trend na swoją korzyść. Eko gadżety reklamowe to pomysł na skuteczne zbudowanie świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów. Jakie ekologiczne gratisy można zaoferować swoim klientom?

Produkty bawełniane

Ekologiczne znaczy neutralne dla środowiska, łatwo ulegające rozkładowi czy też nadające się do ponownego użytku. Wszystkie te kryteria spełnia przede wszystkim naturalna bawełna. Materiał tego typu ma wiele zalet praktycznych. Znajduje zastosowanie w produkcji odzieży ze względu na swoją wytrzymałość, przyjemną w dotyku fakturę, hipoalergiczność oraz przewiewność. Bawełna jest tkaniną w pełni naturalną, dlatego w ziemi rozkłada się stosunkowo szybko oraz na neutralne dla środowiska substancje. Produkty bawełniane należą jednak do tych wielokrotnego użytku, więc nieprędko wylądują w koszu. Można prać je nawet w wysokiej temperaturze, dzięki czemu długo pozostaną czyste i higieniczne. Z punktu widzenia reklamy, bawełna jest praktyczna również dlatego, że łatwo ją zafarbować, a naniesiony na nią nadruk z logo czy nazwą firmy jest trwały i dobrze się prezentuje.

Bawełniane torby i workoplecaki

Jednym ze sztandarowych bawełnianych eko gadżetów są materiałowe torby, które nadają się do noszenia zakupów i innych przedmiotów, na przykład książek, ubrań czy kosmetyków. Torby bawełniane w ofercie takiego producenta, jak Natura Słupsk dostępne są w wielu wariantach do wyboru, dlatego firma decydująca się na taką formę reklamy nie musi ograniczać się do typowych płaskich toreb – może wybrać modele szerokie z rozkładanym dnem i bokami, a nawet specjalne wersje ze wzmocnionym dnem i separatorem butelek. Torby da się modyfikować także pod względem wszystkich wymiarów, długości rączek, splotu materiału czy koloru. Na koniec wystarczy dobry projekt, uwzględniający nazwę lub logo firmy, a zwykła torba z bawełny zamieni się w bardzo praktyczny gadżet marketingowy. Dla tych, którzy wolą mieć wolne ręce Natura Słupsk ma w swojej ofercie praktyczne workoplecaki, czyli plecaczki z tkaniny, które można zadrukować w taki sam sposób, jak torby z bawełny.

Woreczki do pakowania

Szukając praktycznych eko gadżetów, warto przyjrzeć się bliżej ofercie dostępnej pod adresem https://www.natura.slupsk.pl/woreczki-bawelniane. Mogłoby bowiem wydawać się, że bawełniane woreczki nadają się jedynie do pakowania sypkich produktów spożywczych. Tymczasem ich zastosowanie wychodzi daleko poza branżę spożywczą. W estetycznie wykończone torebeczki materiałowe można bez obaw zapakować na przykład kosmetyki czy biżuterię. Jeśli zamówimy modele większe, bez trudu umieścimy w nich także odzież i akcesoria modowe, doniczki z kwiatami i ziołami czy książki. Bawełniane woreczki dopasują się do praktycznie każdego biznesu. Dzięki zastosowaniu takich elementów dekoracyjnych, jak barwna wstążka czy efektowny nadruk zwykła torebeczka z materiału może stać się bardzo elegancką oprawą dla produktu oferowanego klientom, jednocześnie będąc i opakowaniem, i gadżetem reklamowym.

Pozostałe produkty bawełniane

Co jeszcze może sprawdzić się w roli ekologicznego gadżetu reklamowego z bawełny? Podstawa to koszulki, które już od dawna wykorzystywane są w celach marketingowych. Warto zaznaczyć jednak, że nie każda firma dba o ich jakość, a T-shirt jako element garderoby powinien być wykonany z przyjemnej w dotyku i miękkiej, naturalnej tkaniny – właśnie takiej jak bawełna. Poza koszulkami w roli ciekawego, ekologicznego gratisu mogą sprawdzić się między innymi kosmetyczki, fartuszki, a w dzisiejszych czasach nawet maseczki. Warto wypuścić je na rynek jako dodatek do zamówienia, prezent dla nowego klienta czy zwykły gadżet, rozdawany na przykład podczas targów. Dlaczego? Nic tak nie cieszy konsumenta, jak praktyczny i estetycznie zaprojektowany gadżet, z którego może korzystać na co dzień. Dzięki wyraźnemu i trwałemu nadrukowi taki gratis stanie się niewielką, ale stale przemieszczającą się w różne miejsca reklamą firmy, która buduje jej wizerunek jako przedsiębiorcy proekologicznego i dbającego o klienta.

Materiał partnera

Sprawdź także

opakowania ekologiczne

Czy branża gastronomiczna może być eko?

Szeroko pojęta branża gastronomiczna często jest postrzegana jako jeden z najmniej ekologicznych sektorów gospodarki – …