Strona główna / Archwium dla tagu: emocje

Archwium dla tagu: emocje

Konsumenci kupują oczami

Klienci kupują zmysłami

Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny oddziałuje na klienta za pomocą pięciu bodźców sensorycznych. Jednak tylko jeden ze zmysłów, może oddziaływać na aż siedmiu płaszczyznach – zmysł wzroku. …

Czytaj więcej »

Ponadczasowe prezenty dla każdego faceta

Wybór prezentu może być trudny, ale w takich sytuacjach warto trochę wykorzystać schematy. Z drugiej strony – nie za bardzo, bo butelka whisky cieszy raz czy drugi, ale wręczana przy każdej okazji nie daje już radości. Z kolei nowy samochód na każde urodziny to też pewien problem. Co z tym …

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie z trudnymi emocjami

jak sobie radzić z trudnymi emocjami

Gdzie ucieka nasza radość, gdy nie pozwalamy sobie na przeżycie smutku? Jak wpadamy w pułapkę nadmiernej kontroli i ile przy tym tracimy? Wydaje nam się, że najlepszą metodą radzenia sobie z każdą nieprzyjemną sytuacją jest jej całkowite opanowanie, a jednak nasz stan tylko się pogarsza. Prawie 30% Polaków może potencjalnie …

Czytaj więcej »

Jak żyć, czyli 10 kroków do udanego samopoczucia

keep calm

Bycie szczerym wobec siebie i innych, życie zgodnie ze sobą czy odnalezienie pasji to podstawowe porady, które możemy usłyszeć, gdy zapytamy o zasady, jakimi powinno się kierować w życiu i pracy. Jednak takie ogólniki trudno wprowadzić w życie. Krzysztof Sadecki, trener mentalny, zdradza 10 prostych zasad, którymi warto kierować się …

Czytaj więcej »

Szef czy szefowa? Płeć ma znaczenie

Szef czy szefowa?

Kobiety i mężczyźni różnią się w sposobie zarządzania podwładnymi – wynika z badań przeprowadzonych przez IQS i agencję monitorowania mediów Newspoint. Dlatego płeć szefa ma znaczenia dla pracy całego zespołu. Wadą kobiet szefów jest emocjonalny styl zarządzania, mężczyzn – wytykanie błędów i zorientowanie bardziej na wynik niż na relacje z podwładnymi. W internetowych dyskusjach na temat przełożonych częściej …

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

Trudny klient

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? Prawie każdy, kto zajmuje się obsługą klienta przyzna, …

Czytaj więcej »