Archwium dla tagu: Employer Branding

Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak sprawnie przygotować firmę na 4 kwartał

Jesienna rekrutacja

Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do pracy, czy planu działania w najlepszym przypadku sprawią, że nie wykorzystają potencjału sezonowości, a w najgorszym – negatywnie wpłynie na opinię o marce. W jaki sposób …

Czytaj więcej »

Strategia Employer Branding

Employer Branding

Tak, jak nie da się dojść do nieznanego nam celu bez mapy, tak samo nie można osiągnąć efektów w obszarze Employer Branding bez uprzednio zarysowanego planu. Analiza sytuacji wraz z charakterystyką grup docelowych i benchmarkiem, zdefiniowanie Employee Value Proposition oraz określenie celów wizerunkowych i szczegółowego harmonogramu – to etapy, które …

Czytaj więcej »

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Casual Friday

Casual Friday

W wielu firmach piątek to najlepszy dzień tygodnia. Mając świadomość zbliżającego się weekendu osoby odpowiedzialne za budowanie Employer Branding proponują tego dnia zabawy integracyjne czy casual Friday – czyli dzień bez krawata. W organizacjach, w których na co dzień panuje sztywny dress code wprowadzenie casual Friday jest możliwością pokazania własnej …

Czytaj więcej »