Google Ads to internetowa platforma reklamowa opracowana przez Google, która umożliwia przedsiębiorcom tworzenie reklam pojawiających się na stronach wyników wyszukiwarki i w innych miejscach w sieci. Jest to potężne narzędzie dla firm każdej wielkości, pozwalające im dotrzeć do szerszego grona odbiorców i skuteczniej kierować przekazy reklamowe do konkretnych osób. W …
Czytaj więcej »Zalety wyboru usług łączonych SEO i Google Ads
Masz swój biznes? Z pewnością wiesz, że prowadzenie regularnych i kompleksowych działań marketingowych jest niezmiernie istotne, wręcz niezbędne. Nie da się ukryć, że najczęściej bez promocji nie ma sprzedaży, a bez sprzedaży wiele firm nie jest w stanie przetrwać. Jaki rodzaj działań marketingowych wybrać? SEO, Google Ads, reklamy na portalach …
Czytaj więcej »Jak reklamować się w internecie?
Ostatni rok sprawił, że wiele firm musiało przenieść swój biznes do internetu. Jednak samo posiadanie strony internetowej to za mało – trzeba jeszcze znaleźć sposób na to, aby przyciągnąć do niej odbiorców. Jak to zrobić? Podpowiadamy kilka kanałów marketingowych, z których warto skorzystać, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Reklama Google Ads …
Czytaj więcej »Co nowego w Google Ads? Przegląd nowości od Google AdWords
Google Ads (dawniej Google AdWords) nieustannie zaskakuje nas nowymi funkcjonalnościami, które mają coraz bardziej usprawniać i ułatwiać prowadzenie kampanii ppc w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. W ciągu ostatnich miesięcy zaobserwować mogliśmy szczególnie wiele zmian – zarówno w panelu Google AdWords, jak i w aplikacji mobilnej. Przyjrzyjmy się im bliżej i sprawdźmy, …
Czytaj więcej »Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Niemal każda osoba prowadząca swój sklep internetowy zastawia się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż. W praktyce istnieje wiele sposobów, które pomogą w rozwoju biznesu. W zależności od indywidualnej sytuacji mogą dotyczyć zarówno drobnych poprawek w zakresie działania witryny, jak i ogromnych zmian w całej strategii marketingowej. Dowiedz się, co jest …
Czytaj więcej »Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma
Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …
Czytaj więcej »