Archwium dla tagu: media społecznościowe

Mastodon – przyszłość mediów społecznościowych?

mastodon

Mastodon to nowa platforma społecznościowa, o której zrobiło się ostatnio głośno. Został stworzony w 2016 roku przez Eugena Rochko, w celu stworzenia bardziej zdecentralizowanej i otwartej alternatywy dla istniejących platform społecznościowych, takich jak Twitter. Od tego czasu projekt urósł do rangi jednego z największych i najbardziej popularnych projektów open source …

Czytaj więcej »

Czym jest TikTok i dlaczego zdobywa tak dużą popularność?

TikTok

TikTok to aplikacja społecznościowa skupiająca się na krótkich filmach. Została stworzona przez chińską firmę ByteDance w 2016 roku i od tego czasu stała się jedną z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie. Ma ponad 1,5 miliarda użytkowników na całym świecie i rośnie w tempie 2,8% dziennie. Platforma pozwala użytkownikom udostępniać swoje …

Czytaj więcej »

Zalety kampanii płatnych na LinkedIn

kampanie linkedin ads

LinkedIn dla wielu osób nie jest oczywistym miejscem na kampanię płatną. Choć jest to portal stricte biznesowy, wciąż płatna promocja nie cieszy się tam zbyt wysokim zainteresowaniem. Mimo tego sieć reklamowa LinkedIn stale się rozwija, pozwalając dotrzeć do rozmaitych odbiorców powiązanych z konkretną branżą. Dlaczego warto zainwestować w LinkedIn Ads? …

Czytaj więcej »

Social media marketing – czym jest i jakie oferuje możliwości

social marketing

Media społecznościowe stwarzają ogromne możliwości promocyjne i sprzedażowe dla przedsiębiorstw. Aby czerpać z tego źródła, warto prowadzić profesjonalne działania z social media marketingu. Z poniższego artykułu dowiesz się, na czym polega social media marketing i jaki oferuje możliwości. Sprawdź, dlaczego działania w mediach społecznościowych są tak ważne dla firm. Co to …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »

Facebook w Polsce ma już 10 lat

facebook w Polsce

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, …

Czytaj więcej »

Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …

Czytaj więcej »

Popularni w sieci – nowy rodzaj gwiazdy

celebryci internetu

Podobno w XXI wieku bardzo łatwo zostać gwiazdą, czy – może to określenie byłoby lepsze – celebrytą. Dziś nie trzeba już przecież ubiegać się o rolę w mini serialu czy reklamie, przechodzić castingów czy żmudnie przygotowywać się do działalności medialnej. Wystarczy dostęp do internetu (a to przecież wszyscy mamy), kamera …

Czytaj więcej »

Lajk za lajka, czyli wpływ social mediów

media społecznościowe a młodzież

Portale społecznościowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Każdy użytkownik internetu kojarzy takie potęgi, jak Facebook, Twitter czy Instagram nie wspominając, że większość z nich ma aktywne konto co najmniej na jednym z tych portali. Nie wszyscy są zwolennikami korzystania z social mediów, jednak nie zmienia to faktu, że dzisiejsze społeczeństwo jest …

Czytaj więcej »