W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? | fot.: Materiał partnera zewnętrznego
Strona główna / Biznes / Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji?

Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą

Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla nich tabelę rozmiarów produktów oraz profesjonalne opisy uwzględniające właściwości produktów. Udostępniaj obiektywne testy i recenzje. Informuj i doradzaj, kiedy odbiorcy będą tego potrzebować. Przygotuj się również na wsparcie klientów zagranicznych, którzy – skuszeni bardzo dobrymi cenami i wysokiej jakości produktami – coraz częściej dokonują zakupy w polskich sklepach internetowych. Bądź elastyczny i odpowiadaj nawet na ich zapytania, najlepiej w takim języku, w jakim do Ciebie piszą. Warto też przygotować specjalnie pod nich ofertę. Możesz zwrócić się w tym celu do profesjonalnej firmy, która wykona tłumaczenie z angielskiego na polski i odwrotnie.

Po drugie: informuj o nowościach i zniżkach

Klienci lubią raz na jakiś czas dowiedzieć się, co dzieje się w Twojej firmie. Wraz ze zmianą pory roku wprowadzasz do sklepu wiosenną kolekcję odzieży? Koniecznie ich o tym poinformuj za pośrednictwem postu na Facebooku i interaktywnego newslettera. Gwarantujemy, że wielu odbiorców z przyjemnością zerknie na to, co dla nich przygotowałeś. Nie daj o sobie zapomnieć, ale się zbyt nie narzucaj.

Po trzecie: pozostań ze swoimi klientami w stałym kontakcie

Najlepszy narzędziem do nienachalnego pozostania w kontakcie z klientami naszej firmy jest e-mail marketing. Pamiętajmy jednak, aby nie przesadzać z liczbą e-maili przesyłanych klientom w skali miesiąca – jeśli będziemy zbyt natarczywi, może szybko się okazać, że wielu subskrybentów wypisze się z obserwowania naszego newslettera. Działajmy więc z wyczuciem. Pozostawmy też na stronie telefon do szybkiego kontaktu oraz adres e-mail, pod którym jesteśmy dostępni dla swoich klientów.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

spersonalizowane ferrari

Marki samochodów luksusowych stawiają na spersonalizowane auta. Żeby je kupić musisz mieć zaproszenie

Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się możliwość personalizacji auta. W …