Archwium dla tagu: social media

Lajk za lajka, czyli wpływ social mediów

media społecznościowe a młodzież

Portale społecznościowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Każdy użytkownik internetu kojarzy takie potęgi, jak Facebook, Twitter czy Instagram nie wspominając, że większość z nich ma aktywne konto co najmniej na jednym z tych portali. Nie wszyscy są zwolennikami korzystania z social mediów, jednak nie zmienia to faktu, że dzisiejsze społeczeństwo jest …

Czytaj więcej »

Poniedziałkowy protest taksówkarzy przyniósł efekt odwrotny do zamierzonego

strajk taksówkarzy

W poniedziałek ruch uliczny w wielu miastach został zablokowany przez taksówkarzy protestujących przeciwko funkcjonowaniu w Polsce firmy Uber. Forma strajku okazała się jednak na tyle nieprzyjemna dla potencjalnych klientów taksówek, że jego końcowy efekt może być odwrotny do zamierzonego. Największym beneficjentem protestu przeciwko Uberowi okazuje się właśnie Uber. Amerykański gigant świadczy usługi przewozu osób …

Czytaj więcej »

Wraca kultowa Nokia 3310

Nokia 3310

Po prawie dwóch dekadach wraca na rynek kultowa Nokia 3310, która zasłynęła wytrzymałością, trwałością baterii i legendarną grą w węże. Nowa, odświeżona wersja telefonu jest bardziej smukła, lżejsza i w przeciwieństwie do poprzedniczki wyposażona w aparat fotograficzny. Ma trafić zwłaszcza do tych, którzy zmęczeni wszechobecną technologią i social mediami, szukają użytecznego i prostego sprzętu. Od dziś …

Czytaj więcej »

Rekrutacja w małej firmie

rekrutacja w małej firmie

Dobrze sformułowana oferta pracy, promocja w social media i w serwisie poświęconych pracy oraz poczta pantoflowa – to elementy, które pomogą bez wsparcia specjalistów HR zatrudnić osobę do małej firmy. Niewielki gracz musi wystarać się o pracownika bardziej niż marka-gigant. Rekrutacja to wyzwanie! Niewielka restauracja w Warszawie. Jej właściciel od …

Czytaj więcej »

Aplikowanie o pracę bez konta w social mediach? To się może nie udać

Nowoczesne aplikowanie o pracę

Bazy danych o kandydatach do pracy aktualizowane za pośrednictwem ich profilów społecznościowych, składanie aplikacji ograniczające się do jednego kliknięcia, nowe CV, wysyłane nie na początku procesu rekrutacyjnego, ale w jego końcowej fazie – tak właśnie może wyglądać przyszłość rekrutacji. Wszystko dzięki rozwojowi nowoczesnych systemów rekrutacyjnych i mediów społecznościowych. Coraz więcej …

Czytaj więcej »

Programy kulinarne biją rekordy popularności

Odcinki kulinarnych programów przyciągają przed ekrany miliony widzów, są także szeroko komentowane w mediach społecznościowych. Jednak większą popularnością internautów cieszą się jurorzy niż uczestnicy programów. Prym wiedzie Magda Gessler – w ciągu ostatniego miesiąca pojawiło się o niej 3,2 tys. wzmianek. – Moda na gotowanie do Polski zawitała jakiś czas temu wraz z emisją …

Czytaj więcej »