Ostatnie miesiące przyniosły wiele zmian w kontekście rozwoju technologii. Mowa oczywiście o narzędziach wykorzystujących zaawansowane uczenie maszynowe (ML) lub też sztuczną inteligencję (AI), o których słyszał chyba każdy, kto przynajmniej korzysta z mediów społecznościowych. Za nowinkami technologicznymi podążają także przestępcy i oszuści, a dawniej znane wszystkim zasady cyberbezpieczeństwa powoli stają …
Czytaj więcej »Sztuczna inteligencja – rewolucja w bankowości?
Mówi się, że około 80% wszystkich danych zgromadzonych na świecie zostało wygenerowanych w ciągu ostatnich dwóch lat. To, co szumnie nazwano „rewolucją Big Data”, stało się codziennością i nikogo już nie dziwi. Czy bankowość może skorzystać z takiego wolumenu danych, uczenia maszynowego i szeroko pojętej sztucznej inteligencji? Przyszłość zaczęła się …
Czytaj więcej »Sztuczna inteligencja coraz bardziej autonomiczna
Trwa wyścig zbrojeń w zakresie sztucznej inteligencji. Europa, aby dogonić USA i Chiny – potentatów na tym polu – planuje rocznie wydać na SI niemal 20 mld euro. Upowszechnienie rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, w tym m.in. robotów, to jednak nie tylko korzyści, lecz także poważne zagrożenia. Obok cyberataków czy kradzieży danych sztuczna inteligencja …
Czytaj więcej »Co czeka marketing cyfrowy w 2017?
Marketing, zwłaszcza internetowy, to dynamiczna branża, która nieustannie ewoluuje. Bieżący rok powoli dobiega końca, warto więc zastanowić się, czego można spodziewać się w 2017 roku. W marketingu trzeba trzymać rękę na pulsie – trendy zmieniają się szybko, a konkurencja przecież nigdy nie śpi. Szczególnie wyczuleni na zmiany muszą być marketingowcy …
Czytaj więcej »