projektowanie strony pod seo
Zachowania konsumentów podczas przeglądania internetu są dokładnie badane – szczególnie interesująco prezentują się statystyki dotyczące tego, które strony cieszą się największą popularnością | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Strona internetowa stanowi najważniejszą wizytówkę Twojej firmy. Zobacz, w jaki sposób należy ją wyeksponować

Tworzenie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców to długi, żmudny proces. Należy podjąć wiele działań na różnych polach – jednak eksperci zajmujący się marketingiem nie mają wątpliwości, że współcześnie walka o klienta toczy się przede wszystkim w sieci. W internecie dokonuje się już ok. 70% wszystkich transakcji. Albo ponad 86%, gdyby doliczyć jeszcze zakupy stacjonarne dokonane na podstawie informacji wyszukanych w Google. To właśnie tam firmy powinny skoncentrować swoje wysiłki i kampanie promocyjne.

Zapewnij sobie wysokie miejsce w wyszukiwarce. Użytkownicy będą odwiedzać witrynę coraz częściej

Zachowania konsumentów podczas przeglądania internetu są dokładnie badane – szczególnie interesująco prezentują się statystyki dotyczące tego, które strony cieszą się największą popularnością. Numerem jeden jest serwis Google, indeksujący witryny z całego świata i dopasowujący je do zapytań użytkowników. Z wyszukiwarki korzysta ponad 94% internautów, spędzając w niej średnio pół godziny dziennie. Tym samym rankingi Google wywierają decydujący wpływ na ukierunkowanie ruchu internetowego. Nasi eksperci, reprezentujący agencję AFTERWEB specjaliści ds. SEO, zwracają uwagę na zależność pomiędzy pozycją na liście a liczbą unikalnych użytkowników. Pierwsze miejsce zapewnia od 40 do 60 procent wszystkich wejść z jednej frazy! A gdyby zsumować udziały wszystkich witryn z pierwszej strony wyników, wynik oscylowałby wokół 95-97,5%. Wnioski płynące z powyższych danych są jasne: serwis www musi znajdować się przynajmniej w TOP 10 Google, aby był w stanie pozyskiwać klientów dla firmy.

wyszukiwanie domeny
Proces Search Engine Optimization – w skrócie SEO – polega na udoskonaleniu witryny w taki sposób, aby roboty Google bezproblemowo zaindeksowały stronę i poprawnie zinterpretowały jej zawartość | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Działania z zakresu SEO mają na celu dostosowanie strony do aktualnych standardów wyszukiwarki

Ów cel można osiągnąć na kilka sposobów – najważniejsze z nich to pozycjonowanie stron internetowych oraz wykupienie reklam w systemie Google Ads. W drugim przypadku zasada jest jasna: na pierwszym miejscu pokaże się ta witryna, której właściciele zaoferowali najwięcej w swego rodzaju licytacji. Płaci się za kliknięcie, a nie czas zajmowany na najbardziej eksponowanym miejscu. Jednak niektórzy internauci z premedytacją unikają reklam i wchodzą tylko na strony z tzw. organicznej części wyników. To ranking jakości, algorytmy Google na podstawie licznych zmiennych decydują, który adres najlepiej pasuje do wyszukiwania oraz użytkownika, który wysłał zapytanie. Proces Search Engine Optimization – w skrócie SEO – polega na udoskonaleniu witryny w taki sposób, aby roboty Google bezproblemowo zaindeksowały stronę i poprawnie zinterpretowały jej zawartość. Wymaga to sporej pracy: zoptymalizowania kodu, przyspieszenia czasów wczytywania, stworzenia wartościowych i odpowiednio sformatowanych treści… O tym, że warto podjąć ten wysiłek, najlepiej świadczy realna perspektywa zysków. Niektóre firmy odnotowują wzrost przychodów o 70% po tym, jak ich witryna internetowa trafiła już na najwyższe pozycje w Google.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/seo/

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

pozycjonowanie stron internetowych

Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) to szereg procesów, które mają na celu …