Masz swój biznes? Z pewnością wiesz, że prowadzenie regularnych i kompleksowych działań marketingowych jest niezmiernie istotne, wręcz niezbędne. Nie da się ukryć, że najczęściej bez promocji nie ma sprzedaży, a bez sprzedaży wiele firm nie jest w stanie przetrwać. Jaki rodzaj działań marketingowych wybrać? SEO, Google Ads, reklamy na portalach …
Czytaj więcej »Czy SEO jest płatne?
Chcesz, aby Twoja firmowa strona lub sklep internetowy odniósł sukces w sieci? Zależy Ci na widoczności marki w Google i zwiększeniu ruchu na stronie, który przełoży się na zapytania ofertowe lub zamówienia produktów? Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to jedna z najpopularniejszych form e-marketingu. Co jednak z kosztami takiej reklamy? Czy …
Czytaj więcej »Dlaczego SEO jest bardzo opłacalną inwestycją dla branży e-commerce
Założyłeś stronę internetową, żeby zwiększyć swoją sprzedaż? Sama witryna to za mało. W tak dynamicznej rzeczywistości, w której każde przedsiębiorstwo stara się pozyskać jak najwięcej klientów, nie można siedzieć z założonymi rękami. Firmy zdają sobie z tego sprawę, stąd rosnąca popularność pozycjonowania stron internetowych. W tym artykule sprawdzamy, w jaki …
Czytaj więcej »Czym jest SEO – dla kogo optymalizacja i pozycjonowanie strony?
Czy SEO (ang. Search Engine Optimization) jest dla każdego? Nie, inwestycja w SEO nie zawsze jest opłacalna. Istnieje bardzo wąskie grono biznesów, w przypadku których optymalizacja strony www pod wyszukiwarki nie ma sensu. W jakich sytuacjach nie należy inwestować w SEO? Ogólna zasada mówi, że każdy krótkoterminowy biznes, trwający zaledwie …
Czytaj więcej »Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej zadawane pytania
Każda profesjonalna agencja SEO/SEM posiada w swojej ofercie takie usługi jak „pozycjonowanie stron www”, „pozycjonowanie e-commerce”, „pozycjonowanie lokalne”, „pozycjonowanie zagraniczne” czy „pozycjonowanie szerokie”. Wybór konkretnej strategii SEO powinien być wypadkową oczekiwań klienta zestawionych z realnymi możliwościami ocenionymi przez specjalistę. To, że warto podejmować różne działania służące poprawie widoczności w sieci …
Czytaj więcej »Jak skutecznie wypromować swój e-commerce
Dobrze poprowadzony e-commerce jest sprawny i szybki, a przede wszystkim przynosi zyski tam, gdzie kończy się zwykła sprzedaż stacjonarna. Skuteczny e-commerce to nie jest dzieło przypadku a efekt przemyślanej strategii. W pierwszej kolejności trzeba znaleźć odpowiedzi kluczowe pytania: kim są nasi klienci, gdzie szukają towarów i usług oraz w jaki …
Czytaj więcej »Marketing internetowy i budowa wizerunku w sieci
Wirtualna wizytówka stanowi podstawę dobrego funkcjonowania działalności gospodarczej. Dzięki własnej stronie internetowej można w krótkim czasie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a także zyskać renomę, która przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Dzięki podstawowej wiedzy na temat budowania strony internetowej każdy właściciel firmy może w prosty sposób ustalić swoje wymagania, …
Czytaj więcej »Pozycjonowanie — czym jest podnoszenie rankingu witryny w wynikach wyszukiwania Google?
Pozycjonowanie stron www to proces, z którego może skorzystać każdy właściciel witryny. Wiele osób niestety nie robi tego z powodu braku wiedzy, wątpliwości czy nieznajomości korzyści, jakie płyną z pozycjonowania strony internetowej. Na rynku działa jednak wiele agencji SEO i specjalistów oferujących kompleksowe usługi w tym zakresie. Poniżej prezentujemy najważniejsze …
Czytaj więcej »Na czym polega migracja strony internetowej z zachowaniem efektów SEO?
Fuzja firmy, zmiana CMS bądź wybór nowej nazwy marki – wszystkie te decyzje wiążą się z migracją strony internetowej. Brak wiedzy w tym zakresie to duże ryzyko zaprzepaszczenia działań SEO i spadku widoczności w Google. Czy bezpieczna migracja bez utraty wartościowego ruchu jest w ogóle możliwa? Poznaj najlepszy moment …
Czytaj więcej »Umowa o pozycjonowanie strony internetowej – na co zwrócić uwagę?
Pozycjonowanie stron internetowych to absolutna podstawa dla tych, którzy chcą zwiększyć widoczność swojej marki w sieci. Na opisywaną usługę decydują się zarówno osoby działające w sieci (np. e-sklepy), jak i stacjonarnie (np. obiekty gastronomiczne). Bardzo ważne jest to, aby znaleźć godnego zaufania specjalistę SEO, który posiada nie tylko gruntowną wiedzę, …
Czytaj więcej »