Marketing internetowy, jak i związana z nim branża e-commerce od kilku lat stale się rozwija. Z roku na rok pojawia się coraz więcej możliwości promocji i prezentacji prowadzonej działalności właśnie za pomocą sieci. W dobie internetu, tradycyjne formy reklamy powoli schodzą na dalszy plan, a przysłowiowe 'pierwsze skrzypce’ odgrywa temat …
Czytaj więcej »Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie strony?
Pozycjonowanie stron, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) to szereg procesów, które mają na celu poprawienie widoczności strony internetowej w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, czyli Google. Celem SEO jest zwiększenie ruchu na stronie poprzez uzyskanie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Każdy, kto chce zaistnieć w …
Czytaj więcej »Jak znaleźć temat na blog? Podpowiadamy kilka ważnych narzędzi!
Zachęcenie użytkowników do systematycznego odwiedzania naszego bloga stanowi spore wyzwanie, wymagające włożenia czasu i energii nie tylko w samo tworzenie treści, ale również ich wymyślanie. Jak znaleźć temat na bloga, który z jednej strony będzie atrakcyjny pod kątem pozycjonowania, a z drugiej strony stanowić będzie wartość dodatnią dla czytelników? W …
Czytaj więcej »SEO – co trzeba wiedzieć
Copywriting to spore wyzwanie. Niezbędna jest wiedza na temat tego, jak pisać teksty zgodne z Seo interesujące z punktu widzenia użytkownika. Znalezienie równowagi pomiędzy atrakcyjnością dla wyszukiwarki, a spełnieniem potrzeb czytelnika, jest sekretem dobrego copywritera. W artykule znajdziemy najważniejsze informacje na temat budowy tekstu Seo, doboru tytułu, nagłówków oraz słów …
Czytaj więcej »Zalety wyboru usług łączonych SEO i Google Ads
Masz swój biznes? Z pewnością wiesz, że prowadzenie regularnych i kompleksowych działań marketingowych jest niezmiernie istotne, wręcz niezbędne. Nie da się ukryć, że najczęściej bez promocji nie ma sprzedaży, a bez sprzedaży wiele firm nie jest w stanie przetrwać. Jaki rodzaj działań marketingowych wybrać? SEO, Google Ads, reklamy na portalach …
Czytaj więcej »Czy SEO jest płatne?
Chcesz, aby Twoja firmowa strona lub sklep internetowy odniósł sukces w sieci? Zależy Ci na widoczności marki w Google i zwiększeniu ruchu na stronie, który przełoży się na zapytania ofertowe lub zamówienia produktów? Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to jedna z najpopularniejszych form e-marketingu. Co jednak z kosztami takiej reklamy? Czy …
Czytaj więcej »Dlaczego SEO jest bardzo opłacalną inwestycją dla branży e-commerce
Założyłeś stronę internetową, żeby zwiększyć swoją sprzedaż? Sama witryna to za mało. W tak dynamicznej rzeczywistości, w której każde przedsiębiorstwo stara się pozyskać jak najwięcej klientów, nie można siedzieć z założonymi rękami. Firmy zdają sobie z tego sprawę, stąd rosnąca popularność pozycjonowania stron internetowych. W tym artykule sprawdzamy, w jaki …
Czytaj więcej »Czym jest SEO – dla kogo optymalizacja i pozycjonowanie strony?
Czy SEO (ang. Search Engine Optimization) jest dla każdego? Nie, inwestycja w SEO nie zawsze jest opłacalna. Istnieje bardzo wąskie grono biznesów, w przypadku których optymalizacja strony www pod wyszukiwarki nie ma sensu. W jakich sytuacjach nie należy inwestować w SEO? Ogólna zasada mówi, że każdy krótkoterminowy biznes, trwający zaledwie …
Czytaj więcej »Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej zadawane pytania
Każda profesjonalna agencja SEO/SEM posiada w swojej ofercie takie usługi jak „pozycjonowanie stron www”, „pozycjonowanie e-commerce”, „pozycjonowanie lokalne”, „pozycjonowanie zagraniczne” czy „pozycjonowanie szerokie”. Wybór konkretnej strategii SEO powinien być wypadkową oczekiwań klienta zestawionych z realnymi możliwościami ocenionymi przez specjalistę. To, że warto podejmować różne działania służące poprawie widoczności w sieci …
Czytaj więcej »Jak skutecznie wypromować swój e-commerce
Dobrze poprowadzony e-commerce jest sprawny i szybki, a przede wszystkim przynosi zyski tam, gdzie kończy się zwykła sprzedaż stacjonarna. Skuteczny e-commerce to nie jest dzieło przypadku a efekt przemyślanej strategii. W pierwszej kolejności trzeba znaleźć odpowiedzi kluczowe pytania: kim są nasi klienci, gdzie szukają towarów i usług oraz w jaki …
Czytaj więcej »