Archwium dla tagu: SEO

Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej zadawane pytania

pozycjonowanie stron internetowych

Każda profesjonalna agencja SEO/SEM posiada w swojej ofercie takie usługi jak „pozycjonowanie stron www”, „pozycjonowanie e-commerce”, „pozycjonowanie lokalne”, „pozycjonowanie zagraniczne” czy „pozycjonowanie szerokie”. Wybór konkretnej strategii SEO powinien być wypadkową oczekiwań klienta zestawionych z realnymi możliwościami ocenionymi przez specjalistę. To, że warto podejmować różne działania służące poprawie widoczności w sieci …

Czytaj więcej »

Jak skutecznie wypromować swój e-commerce

kobieta tablet

Dobrze poprowadzony e-commerce jest sprawny i szybki, a przede wszystkim przynosi zyski tam, gdzie kończy się zwykła sprzedaż stacjonarna. Skuteczny e-commerce to nie jest dzieło przypadku a efekt przemyślanej strategii. W pierwszej kolejności trzeba znaleźć odpowiedzi kluczowe pytania: kim są nasi klienci, gdzie szukają towarów i usług oraz w jaki …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy i budowa wizerunku w sieci

specjalista od pozycjonowania SEO

Wirtualna wizytówka stanowi podstawę dobrego funkcjonowania działalności gospodarczej. Dzięki własnej stronie internetowej można w krótkim czasie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a także zyskać renomę, która przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Dzięki podstawowej wiedzy na temat budowania strony internetowej każdy właściciel firmy może w prosty sposób ustalić swoje wymagania, …

Czytaj więcej »

Pozycjonowanie — czym jest podnoszenie rankingu witryny w wynikach wyszukiwania Google?

pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www to proces, z którego może skorzystać każdy właściciel witryny. Wiele osób niestety nie robi tego z powodu braku wiedzy, wątpliwości czy nieznajomości korzyści, jakie płyną z pozycjonowania strony internetowej. Na rynku działa jednak wiele agencji SEO i specjalistów oferujących kompleksowe usługi w tym zakresie. Poniżej prezentujemy najważniejsze …

Czytaj więcej »

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej – na co zwrócić uwagę?

mężczyzna w koszuli podpisujący umowę

Pozycjonowanie stron internetowych to absolutna podstawa dla tych, którzy chcą zwiększyć widoczność swojej marki w sieci. Na opisywaną usługę decydują się zarówno osoby działające w sieci (np. e-sklepy), jak i stacjonarnie (np. obiekty gastronomiczne). Bardzo ważne jest to, aby znaleźć godnego zaufania specjalistę SEO, który posiada nie tylko gruntowną wiedzę, …

Czytaj więcej »

Kobiety w kryzysie i ich historie sukcesu

Najczęściej pojawiającym się słowem po koronawirusie jest kryzys. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że kryzys był dla wielu początkiem drogi do sukcesu. Marki, które dzisiaj cenimy miały ciekawą historię, a kobiety, które tworzyły biznes po Wielkim Kryzysie potrafiły zadbać o sprzedaż. Estee Lauder, Coco Chanel, czy Margaret Rudkin; kto ich …

Czytaj więcej »

Strona internetowa stanowi najważniejszą wizytówkę Twojej firmy. Zobacz, w jaki sposób należy ją wyeksponować

projektowanie strony pod seo

Tworzenie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców to długi, żmudny proces. Należy podjąć wiele działań na różnych polach – jednak eksperci zajmujący się marketingiem nie mają wątpliwości, że współcześnie walka o klienta toczy się przede wszystkim w sieci. W internecie dokonuje się już ok. 70% wszystkich transakcji. Albo ponad 86%, gdyby …

Czytaj więcej »

Content marketing i SEO, czyli duet idealny. Poznaj strategię, która zapewnia sukces w Google

Działania prowadzone w obrębie SEO rzadko kiedy są wymieniane w jednej parze z content marketingiem. I choć specjaliści od pozycjonowania nie mają wątpliwości, że oba pojęcia idealnie się uzupełniają, wciąż nie traktuje się ich całościowo, lecz jako osobne zagadnienia. To błąd. Jeśli umiejętnie wykorzystamy oba te narzędzia, zwiększymy szansę na …

Czytaj więcej »

Dlaczego pozycjonowanie stron się opłaca?

seo

To pytanie zazwyczaj zadają przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają orientować się w tym, w jaki sposób można reklamować swój biznes w sieci. Warto bowiem mieć świadomość tego, że umowy z agencjami reklamowymi na tego rodzaju usługi są zawierane na dłuższy okres czasu. Dlatego najlepiej już na starcie zainteresować się tym, jakie …

Czytaj więcej »