Strona główna / Archwium dla tagu: SEO

Archwium dla tagu: SEO

Jak zaistnieć na YouTubie?

własny kanał na youtube

YouTube od wielu lat bije rekordy popularności wśród internautów z całego świata. Kiedyś postrzegany był głównie jako strona z muzyką, dziś to także miejsce, w którym każdy może podzielić się swoją pasją, talentem, poczuciem humoru czy wiedzą. Szacuje się, że na YouTube istnieje ponad miliard kanałów. Czy da się jeszcze …

Czytaj więcej »

Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?

pozycjonowanie w sieci

W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …

Czytaj więcej »

Znajdź swoją grupę docelową i zwiększ sprzedaż dzięki pozycjonowaniu!

Grupa ludzi

Jeśli planujesz budować pozycję swojej marki i zwiększyć dochody, powinieneś przyjąć określoną strategię, która pozwoli płynnie realizować wyznaczone cele. Dlatego podczas planowania działań mających na celu zintensyfikowanie sprzedaży, jednym z pierwszych i podstawowych zadań jest określenie grupy docelowej oraz zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie. Czy na pewno wiesz, kto powinien być …

Czytaj więcej »

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych?

Analiza ruchu na stronie www

Jeśli posiadasz stronę internetową, to zapewne chciałbyś, by odwiedzali ją ludzie zainteresowani prezentowanymi na niej treściami. Niezależnie od tego, czy jest to zwykła wizytówka firmy, sklep internetowy czy blog – serwis WWW bez wartościowego ruchu nie przyniesie wymiernych korzyści. Istnieje wiele sposobów na zapewnienie odpowiedniego poziomu odwiedzających, takie jak płatna …

Czytaj więcej »

Istnieje co najmniej 5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje SEO

SEO

Mało kto jeszcze o tym pamięta, ale były czasy, gdy poszukiwanie różnego rodzaju towarów i usług zaczynało się od książki telefonicznej. Otwierało się opasłe tomiszcze, odnajdywało potrzebne hasło (od „akordeony, strojenie” aż po „żwirownia”) i cierpliwie dzwoniło pod kolejne numery… Obecnie Internet i internetowe wyszukiwarki całkowicie zastąpiły książki telefoniczne w …

Czytaj więcej »

Copywriting – droga do sukcesu w biznesie e-commerce

copywriting

Pisanie chwytliwych tekstów, przyciągających uwagę klienta to dzień powszedni dobrego copywritera. I choć wiele osób poda w wątpliwość, czy rzeczywiście ułożenie kilku zdań na podany temat to zadanie wymagające jakichś specjalnych umiejętności, to związani z branżą e-commerce wiedzą, że największą wartość mają tylko te treści, które są poprawne pod względem …

Czytaj więcej »

Content marketing – z czym to się je?

Content Marketing

Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …

Czytaj więcej »