Pozycjonowanie stron, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) to szereg procesów, które mają na celu poprawienie widoczności strony internetowej w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, czyli Google. Celem SEO jest zwiększenie ruchu na stronie poprzez uzyskanie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Każdy, kto chce zaistnieć w …
Czytaj więcej »Polecane usługi marketingowe: opinie Google
Opinie Google mają coraz większe znaczenie i wpływają na wizerunek firmy w internecie, ale jednocześnie wciąż są pomijane przez wiele firm. Tym samym popełniają one duży błąd, bo skupiają się na budowaniu marki w różnych serwisach, zamiast zacząć od podstaw i zdobyć pozytywne opinie. Te ostatnie wyświetlają się między innymi przy profilu firmy …
Czytaj więcej »Google Analytics 4 czy Universal Analytics – co wybrać?
Przejście z Universal Analytics na Google Analytics 4 może początkowo wydawać się trudnym zadaniem. Nowe narzędzie od Google bazuje na innym sposobie pozyskiwania danych i postrzega je jako jednostkowe zdarzenia. Zobacz, jak najskuteczniej przejść do Google Analytics 4 i co zrobić, żeby wykorzystać pełen potencjał nowego narzędzia. Czy warto dokonywać …
Czytaj więcej »Czy SEO jest płatne?
Chcesz, aby Twoja firmowa strona lub sklep internetowy odniósł sukces w sieci? Zależy Ci na widoczności marki w Google i zwiększeniu ruchu na stronie, który przełoży się na zapytania ofertowe lub zamówienia produktów? Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to jedna z najpopularniejszych form e-marketingu. Co jednak z kosztami takiej reklamy? Czy …
Czytaj więcej »Co nowego w Google Ads? Przegląd nowości od Google AdWords
Google Ads (dawniej Google AdWords) nieustannie zaskakuje nas nowymi funkcjonalnościami, które mają coraz bardziej usprawniać i ułatwiać prowadzenie kampanii ppc w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. W ciągu ostatnich miesięcy zaobserwować mogliśmy szczególnie wiele zmian – zarówno w panelu Google AdWords, jak i w aplikacji mobilnej. Przyjrzyjmy się im bliżej i sprawdźmy, …
Czytaj więcej »Pozycjonowanie — czym jest podnoszenie rankingu witryny w wynikach wyszukiwania Google?
Pozycjonowanie stron www to proces, z którego może skorzystać każdy właściciel witryny. Wiele osób niestety nie robi tego z powodu braku wiedzy, wątpliwości czy nieznajomości korzyści, jakie płyną z pozycjonowania strony internetowej. Na rynku działa jednak wiele agencji SEO i specjalistów oferujących kompleksowe usługi w tym zakresie. Poniżej prezentujemy najważniejsze …
Czytaj więcej »G Suite – co to jest i dla kogo?
W dobie Internetu i szybkiego rozwoju poszukujemy rozwiązań, które z jednej strony ułatwią nam pracę, z drugiej zaś zapewnią bezpieczeństwo. Jednym z nich jest G Suite. To pakiet usług Google, przeznaczony dla firm. Czy jest to rozwiązanie dla każdego? Jakie funkcjonalności oferuje G Suite? Kto może korzystać z pakietu G …
Czytaj więcej »Strona internetowa stanowi najważniejszą wizytówkę Twojej firmy. Zobacz, w jaki sposób należy ją wyeksponować
Tworzenie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców to długi, żmudny proces. Należy podjąć wiele działań na różnych polach – jednak eksperci zajmujący się marketingiem nie mają wątpliwości, że współcześnie walka o klienta toczy się przede wszystkim w sieci. W internecie dokonuje się już ok. 70% wszystkich transakcji. Albo ponad 86%, gdyby …
Czytaj więcej »Content marketing i SEO, czyli duet idealny. Poznaj strategię, która zapewnia sukces w Google
Działania prowadzone w obrębie SEO rzadko kiedy są wymieniane w jednej parze z content marketingiem. I choć specjaliści od pozycjonowania nie mają wątpliwości, że oba pojęcia idealnie się uzupełniają, wciąż nie traktuje się ich całościowo, lecz jako osobne zagadnienia. To błąd. Jeśli umiejętnie wykorzystamy oba te narzędzia, zwiększymy szansę na …
Czytaj więcej »Chromebook: 10 rzeczy, które musisz wiedzieć przed zakupem
Chromebooki szturmem wzięły rynek hardware’u dla pracowników biurowych oraz zaskarbiły sobie przychylność klientów indywidualnych, którzy cenią mobilność i używają laptopów głównie do korzystania z internetu. Jednak zasady działania sprzętu opartego na Chrome OS wciąż pozostają tajemnicą dla wielu przedsiębiorców, którzy są przyzwyczajeni do korzystania z systemu Windows lub MacOS. Pora, …
Czytaj więcej »