Archwium dla tagu: analiza

Kampanie social media – analiza i optymalizacja

analiza kampanii social media

Optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych to proces ciągły, który wymaga analizy danych, dostosowywania strategii i elastyczności w reagowaniu na zmiany. Ostatecznym celem tych działań jest uzyskanie jak najlepszych wyników sprzedażowych. Podpowiadamy jak tego dokonać! Na czym polega analiza kampanii w mediach społecznościowych? Analiza kampanii w mediach społecznościowych polega na badaniu …

Czytaj więcej »

Myślisz o kredycie? Sprawdź, co warto wiedzieć

Kredytobiorcy często myślą, że złożenie wielu wniosków w różnych bankach może być korzystne, w myśl zasady: „jak jeden się nie zgodzi to zostaje jeszcze pięć innych”. Niestety, jest to mylne myślenie, bowiem każdy z wniosków zapisuje się w bazie BIK (Biuro Informacji Kredytowej) i danego analityka może zaniepokoić zbyt duża …

Czytaj więcej »