Archwium dla tagu: handel

Dropshipping na Allegro – poradnik krok po kroku

dropshipping na allegro

Działając już od ponad dwóch dekad, Allegro wypracowało sobie niekwestionowaną pozycję lidera na polskim rynku handlu elektronicznego. Dla wielu konsumentów serwis stanowi pierwsze miejsce poszukiwań wszelkiego rodzaju towarów. Świetnie sprawdza się zarówno w przypadku użytkowników o sprecyzowanych potrzebach, jak i klientów, którzy dopiero poszukują odpowiednich produktów dla siebie. Z punktu …

Czytaj więcej »

Zaledy i wady NFT – czy warto korzystać z tej technologii?

handel nft

O technologii NFT zrobiło się niezwykle głośno w czasach pandemii koronawirusa, gdy kryptowaluty w końcu przebyły się do medialnego mainstreamu. Jak się okazuje, tokeny nadal pozostają bardzo istotnym tematem, nie tylko w kontekście inwestycji, ale też korzystania z nich w życiu codziennym. Dziś sprawdzamy, jakie są największe zalety i wady …

Czytaj więcej »

Wiesz co to jest sklep dropshippingowy? Podpowiadamy!

sklep dropshippingowy

Sklep dropshipping z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. To specyficzny model działalności, który pozwala łatwo otworzyć biznes w sieci. Nie jest wymagane posiadanie sporej ilości gotówki, przy czym można także zaoszczędzić czas. Czym cechuje się taki sklep? Dlaczego warto rozważyć ten model działalności? Czym dokładnie jest dropshipping? Sklep …

Czytaj więcej »

Import dekoracji świątecznych z Chin – tak czy nie?

kolorowa choinka na święta

Chińczycy co prawda bardzo rzadko obchodzą uznawane przez na święta, ale nie przeszkadza im to w produkcji i imporcie bożonarodzeniowych dekoracji. Oczywiście nasi przyjaciele z Azji oferują również morze innych dekoracji okazjonalnych. Od zniczy i wieńców, po wielkanocne króliczki i uśmiechnięte kurczaczki. Jednak nie jest tajemnicą, że to właśnie okres …

Czytaj więcej »

Program do fakturowania – wygoda i bezpieczeństwo

Mężczyzna wystawiający fakturę na laptopie w kawiarni

W Polsce każdą wymianę handlową między kontrahentami dokumentuje się za pomocą faktur. Poza tym firma jest zobowiązana ewidencjonować swoje przychody na podstawie wystawionych dowodów sprzedaży w celu wyliczenia podatku. Rozwój różnorodnych programów sprawił, że przedsiębiorstwa ochoczo inwestują w programy oferujące wystawianie dokumentów handlowych. W Polsce każdą wymianę handlową między kontrahentami dokumentuje …

Czytaj więcej »

Szkolenia dla handlowców – 3 powody, dla których warto je rozważyć

Szkolenia dla handlowców

Obecnie istnieje na rynku naprawdę wiele możliwości, jeśli chodzi o rozwijanie swoich kompetencji w określonych obszarach. Jedną z ciekawych propozycji mogą okazać się różnego rodzaju szkolenia dla handlowców. Podczas takich spotkań można niejednokrotnie poznać interesujące tricki sprzedażowe, a także zdobyć wiele innych cennych informacji. Jakie są zalety szkoleń poruszających tematykę …

Czytaj więcej »

Lepsza sprzedaż dzięki perswazji

skuteczna sprzedaż

Czy można stosować wobec innych techniki perswazji, a jednocześnie pozostawać szczerym i autentycznym? Pozornie może to się wydawać sprzecznością, ale w praktyce każdy, kto próbuje przekonać do czegokolwiek drugą osobę, stosuje perswazję. I nie musi to mieć nic wspólnego z manipulacją. Każdy musi czasem przekonać drugą osobę do siebie (by …

Czytaj więcej »

Zakaz handlu w niedzielę. Kiedy i kogo obowiązuje?

Zakaz handlu w niedzielę

Zmiany będą wprowadzana stopniowo, zakładając okres przejściowy w latach 2018-2020. Już od marca do grudnia 2018 r. nowe prawo nie będzie egzekwowane wyłącznie w pierwszą i ostatnią niedzielę każdego miesiąca. Zaostrzenie przepisów nadejdzie wraz z rokiem 2019, kiedy handel będzie dozwolony już tylko w jedną niedzielę w ciągu miesiąca. Natomiast w roku 2020 …

Czytaj więcej »

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach

świąteczny marketing sensoryczny

Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas …

Czytaj więcej »