Strona główna / Archwium dla tagu: internet (strona 4)

Archwium dla tagu: internet

5 sposobów na oszczędności w firmie

oszczędności w biurze

Istnieją tylko dwa sposoby na poprawę kondycji finansowej firmy. Pierwszy z nich, to zwiększenie przychodów np. poprzez wzrost sprzedaży lub podwyższenie cen. Drugi to obniżenie kosztów, dzięki czemu w firmowej kasie pozostanie więcej środków. Czasem nawet drobne oszczędności mogą przynieść duże korzyści.   W ferworze codziennych obowiązków, przedsiębiorcy oraz menedżerowie …

Czytaj więcej »

Internetowe grzechy Polaków

W ciągu zaledwie 10 lat, liczba internautów w Polsce wzrosła, aż o 43 procent. Niestety, duża część użytkowników sieci nie zważa na swoje bezpieczeństwo, będąc nieświadoma potencjalnych zagrożeń. Lekkomyślne udostępnianie danych osobowych, ustawianie łatwych do złamania haseł, otwieranie nieznanych linków – to tylko niektóre grzechy, wyliczają eksperci Grey Wizard i podpowiadają …

Czytaj więcej »

Uczmy dzieci kodowania

Mimo że polskie uczelnie co roku kształcą 30 tys. informatyków, zapotrzebowanie biznesu na specjalistów w tej dziedzinie rośnie dużo szybciej. Dlatego przedstawiciele firm, rządu i uczelni chcą, by już wśród najmłodszych promować umiejętności cyfrowe i zachęcać ich w ten sposób do wyboru tej ścieżki zawodowej. Temu ma służyć także właśnie rozpoczęty Europejski Tydzień Kodowania, …

Czytaj więcej »

Kupowanie na raty bez wychodzenia z domu

Centrum handlowe

Obecna trudna sytuacja ekonomiczna zmusza wiele osób do zaciągania różnego rodzaju kredytów. Mało kogo stać na to, by na przykład od razu wyposażyć nowo wybudowany dom, brakuje nawet na podstawowe wydatki, takie jak zakup lodówki. Wówczas dobrym rozwiązaniem jest zakup na raty, a jeszcze wygodniejszą formą, doskonałą zwłaszcza dla tych, …

Czytaj więcej »

Antyplagiat sprawdzi prace domowe uczniów

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego nauczyciele otrzymali nowe narzędzie do walki ze ściąganiem w szkołach. Od 1 września Internetowy System Antyplagiatowy Plagiat.pl dostępny jest w 3 tysiącach szkół średnich i gimnazjów na terenie całego kraju. – To wyjątkowy projekt, dzięki któremu już w szkołach średnich uczniowie będą̨ mogli przygotować …

Czytaj więcej »

Pod koniec września Opel uruchomi w Gliwicach masową produkcję nowej Astry V

W fabryce Opla w Gliwicach 29 września pełną parą ruszy produkcja modelu Astry najnowszej generacji. Koncern liczy, że dzięki nowatorskim rozwiązaniom tego samochodu, który m.in. może być wyposażony w innowacyjny system wsparcia kierowcy Opel OnStar, znacząco zwiększy sprzedaż. Do salonów samochód trafi pod koniec października. – 2 września odbył się w Polsce przedpremierowy …

Czytaj więcej »

Google zmienia logo

Jeden z najpopularniejszych koncernów internetowych zmienia swoje logo. To już kolejna modyfikacja w ciągu 17 lat istnienia. Na stronie Google pojawiło się następujące uzasadnienie tej decyzji: To nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz kiedy zmieniliśmy logo, uważamy jednak, że dzisiejsza aktualizacja wspaniale oddaje wszystkie sposoby w jakie Google pomaga …

Czytaj więcej »

Doktor Google cię wyleczy

Zdecydowana większość Polaków kupuje leki oraz decyduje się na badania bez konsultacji ze specjalistą. W dużej mierze wynika to ze zbyt długiego czasu oczekiwania na wizytę u lekarza oraz z tego, że duża część społeczeństwa myśli, że medycyna jest prosta i przewidywalna. Samodzielne decydowanie o terapii i wykonywanych badaniach może być jednak niebezpieczne dla zdrowia, często jest …

Czytaj więcej »

Skąd ten hejt?

Unlike

Co piąty internetowy komentarz można uznać za hejt. Za skalę tego zjawiska w dużej mierze odpowiada brak regulacji prawnych i konsekwencji społecznych. Zdaniem ekspertów hejterzy niszczą jednak nie tylko osoby będące obiektem ich nienawiści, lecz także samych siebie. Podsycają bowiem w sobie frustrację i zawiść, co prowadzi do zgorzknienia i niechęci do świata. Zdaniem ekspertów hejt …

Czytaj więcej »

Media społecznościowe budują wizerunek firmy

Media społecznościowe

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …

Czytaj więcej »