Moda to coś więcej niż tylko najnowsze trendy i sezonowe okazje. To również sposób wyrażania osobistego stylu, gustu i, co najważniejsze, tożsamości. Styl Old Money, zdominowany przez elegancję i dyskrecję, jest doskonałym przykładem takiego podejścia. Jak zatem naśladować ten styl, skupiając się na luksusowych detalach, nie naruszając przy tym jego …
Czytaj więcej »Bluzki, T-shirty, topy – najmodniejsze trendy i połączenia
Z modą jest tak, że szybko się zmienia. Ubiór, w którym bez wstydu można było wyjść na miasto jeszcze 8 czy 10 lat temu znacząco różni się od outfitu, który jest modny obecnie. Wyglądać modnie to znaczy wyglądać dobrze. To jak się ubierasz wpływa na to jak inni Cię odbierają. Warto więc …
Czytaj więcej »Jak budować świadomość swojej marki wśród odbiorców?
Budowanie świadomości marki można prowadzić na kilka sposobów. Wiele z nich zależy od specyfiki marki czy firmy. Czym tak naprawdę jest ta świadomość? To nic innego jak sposób, w jaki kojarzymy dany podmiot, to cały zestaw cech i spontanicznych skojarzeń, które pojawiają się, gdy myślimy o danej marce, to pewna …
Czytaj więcej »Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak sprawnie przygotować firmę na 4 kwartał
Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do pracy, czy planu działania w najlepszym przypadku sprawią, że nie wykorzystają potencjału sezonowości, a w najgorszym – negatywnie wpłynie na opinię o marce. W jaki sposób …
Czytaj więcej »Dobra wizytówka, czyli jaka?
Jak zaprezentować siebie i swoją firmę na tak niewielkim formacie? Czy lepiej być kreatywnym, czy poważnym, a przede wszystkim: jak nie być nudnym? O czym pamiętać, czego nie pominąć? Co zrobić, żeby wizytówka wyróżniała się wśród innych? Dziś przyjrzymy się trochę wizytówkom i damy podstawowe wskazówki, jak zaprojektować je dobrze …
Czytaj więcej »Kto działa w biznesie franczyzowym?
Biznes franczyzowy to umowa polegające na współpracy dwóch przedsiębiorstw. Franczyzodawca jest znaną firma, która posiada swój ustalony model biznesowy. Franczyzobiorca uzyskuje dostęp do technologii, strategii oraz prawa do korzystania z marki za umówione wynagrodzenie. Franczyza – co to takiego? Franczyzę można podzielić ze względu na: rodzaj działalności – handlowa – franczyzobiorca …
Czytaj więcej »Kobiety w kryzysie i ich historie sukcesu
Najczęściej pojawiającym się słowem po koronawirusie jest kryzys. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że kryzys był dla wielu początkiem drogi do sukcesu. Marki, które dzisiaj cenimy miały ciekawą historię, a kobiety, które tworzyły biznes po Wielkim Kryzysie potrafiły zadbać o sprzedaż. Estee Lauder, Coco Chanel, czy Margaret Rudkin; kto ich …
Czytaj więcej »Mało rozpoznawalni w Polsce, zyskujący uznanie na świecie – krajowi producenci sprzętu audio
Chociaż w Polsce dystrybucja ich produktów wciąż utrzymuje się na dość niskim poziomie, Polscy producenci sprzętu audio odnoszą coraz liczniejsze sukcesy na rynku międzynarodowym. Zobacz, jakie polskie marki produkują sprzęt audio na najwyższym światowym poziomie. Niedoceniani w Polsce, uznani za granicą W Polsce istnieje obecnie ponad 80 firm produkujących sprzęt …
Czytaj więcej »Gadżety reklamowe – sposób na kreatywną promocję firmy
Gadżety reklamowe to znakomity sposób na stworzenie kreatywnego i trwałego materiału promocyjnego, który zaszczepi w wielu ludziach rozpoznawalność marki. Taki sposób reklamy nie wymaga dużego nakładu finansowego (w przeciwieństwie do na przykład nakręcenia i wyemitowania profesjonalnego spotu reklamowego), a jest bardzo skuteczny i wzbudza sympatię wśród potencjalnych klientów firmy. Psychologiczne …
Czytaj więcej »Artykuły reklamowe – skuteczny sposób na promowanie firmy
Każda firma, która stawia na rozwój i zdecydowane osiągnięcia w branży, zdaje sobie sprawę, jak dużo w tym względzie zależy od marketingu. Co z tego bowiem, że oferujemy atrakcyjne produkty lub wysokiej jakości usługi, skoro na przykład… mało kto o nich wie? To właśnie różne działania promocyjne powodują, że marki …
Czytaj więcej »