Strona główna / Archwium dla tagu: Facebook

Archwium dla tagu: Facebook

Ważne zmiany na Facebooku. Czym popularny serwis zaskoczy nas w 2020. roku?

kciuki Facebook

W 2020 r. Mark Zuckerberg, po raz kolejny, postanowił usprawnić wygląd i działanie swoich flagowych aplikacji – Facebooka i dołączonego do niej Messengera. Czy to oznacza całkowicie nowy serwis? Nie do końca, ponieważ zmiany dotyczą głównie strony graficznej i rozłożenia poszczególnych elementów witryny. Z kolei Messenger otrzyma kilka nowych funkcjonalności, …

Czytaj więcej »

Co tu się odjaniepawla? Językoznawca i psycholog wyjaśniają o co chodzi z tym slangiem

Młode dziewczyny z lizakami

Według niektórych, szkolna młodzież używa slangu wyłącznie w celach rozrywkowych. Jednak slang to coś więcej niż tylko rozrywka – pozwala na integrowanie się z rówieśnikami i daje poczucie niezależności. Czy slang niesie ze sobą jeszcze jakieś korzyści? A może zagrożenia? Razem z ekspertami przyglądamy się temu zjawisku. Język nieustannie się …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »

Jak zaistnieć na YouTubie?

własny kanał na youtube

YouTube od wielu lat bije rekordy popularności wśród internautów z całego świata. Kiedyś postrzegany był głównie jako strona z muzyką, dziś to także miejsce, w którym każdy może podzielić się swoją pasją, talentem, poczuciem humoru czy wiedzą. Szacuje się, że na YouTube istnieje ponad miliard kanałów. Czy da się jeszcze …

Czytaj więcej »

Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica

zmiany na Facebooku

Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Serwis Marka Zuckerberga będzie …

Czytaj więcej »

Facebook w Polsce ma już 10 lat

facebook w Polsce

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, …

Czytaj więcej »

Firmom będzie trudniej: Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć …

Czytaj więcej »

Śmiertelne zdjęcia – kiedy social media stają się niebezpieczne

niebezpieczne selfie

To jest właśnie ten moment, kilka sekund… Stój, nie ruszaj się… Musisz pstryknąć to zdjęcie. Podchodzisz jeszcze trochę bliżej krawędzi. Sprawdzasz ujęcie, poziom piękna. Jeszcze jeden krok… Spadasz i giniesz. Historia zna wiele niebezpieczeństw, które pojawiały się i znikały na przestrzeni wieków. Kogoś powoli zabijały naczynia, wykonane z materiałów, o …

Czytaj więcej »

Popularni w sieci – nowy rodzaj gwiazdy

celebryci internetu

Podobno w XXI wieku bardzo łatwo zostać gwiazdą, czy – może to określenie byłoby lepsze – celebrytą. Dziś nie trzeba już przecież ubiegać się o rolę w mini serialu czy reklamie, przechodzić castingów czy żmudnie przygotowywać się do działalności medialnej. Wystarczy dostęp do internetu (a to przecież wszyscy mamy), kamera …

Czytaj więcej »

Ciebie też irytują? YouTube rezygnuje

youtube rezygnuje z reklam

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. Liczba treści …

Czytaj więcej »