Strona główna / Archwium dla tagu: marketing

Archwium dla tagu: marketing

Tłumaczenia marketingowe, czyli jak kreatywnie wypromować swój biznes za granicą?

Kolorowe przyciski z różnymi flagami

Tłumaczenia pisemne tekstów o charakterze marketingowym wymagają nie tylko przełożenia na wybrany język obcy treści oryginału, ale przede wszystkim jej dostosowania do kontekstu kulturowego i społecznego kraju, w którym ma funkcjonować przekład. Ich właściwe wykonanie przynosi firmie wiele korzyści pomagając jej zaistnieć w świadomości zagranicznych odbiorców oraz skutecznie promować swoje …

Czytaj więcej »

Długopisy reklamowe z nadrukiem – 3 wskazówki, jak wykorzystać ich potencjał marketingowy

Dużo długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe z nadrukiem to jedne z najstarszych i jednocześnie najbardziej skutecznych gadżetów reklamowych. U klientów budzą pozytywne uczucia, a dla przedsiębiorców stanowią tanią formę promocji. Chociaż są niewielkie, to ich potencjał marketingowy jest ogromny. Sprawdź, jak go w pełni wykorzystać! Użyteczne i tanie długopisy Personalizowane długopisy z grawerem Jak …

Czytaj więcej »

5 rzeczy, o których musisz pamiętać, planując swój biznes

Planowanie w firmie

Kto z nas nie marzył o założeniu własnej firmy? Niemal każdy choć raz w życiu pomyślał, jak wspaniale byłoby być szefem siebie samego. Jednak zanim to nastąpi, należy przejść przez wiele formalności oraz nie zapominać o realiach polskiego rynku, z którego łatwo wypaść. O jakich podstawach należy pamiętać, planując założenie …

Czytaj więcej »

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Mężczyzna w garniturze na bieżni

Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży? Reklama dźwignią handlu By sprzedawane produkty lub świadczone usługi zyskały odbiorców, należy je …

Czytaj więcej »

Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Notatki w kalendarzu książkowym

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych. Nie tylko …

Czytaj więcej »

Warto reklamować się na balonie pnaumatycznym

Balon pneumatyczny

Hasło: Reklama jest dźwignią handlu jeszcze nigdy nie miało tak dużego znaczenia jak w dzisiejszych czasach. Przy tak dużej konkurencyjności w praktycznie każdej branży, a zarazem powszechnej dostępności do internetu, gdzie wpisanie jednego hasła w wyszukiwarce odnajduje nam wiele firm specjalizujących się w danej dziedzinie, należy pamiętać, że kto się …

Czytaj więcej »

Email marketing – jak zacząć przygodę z wysyłkami mailowymi?

Komputer podczas wysyłania mailingu

Chcesz nie tylko zdobywać klientów, ale i budować z nimi prawdziwą relację? Koniecznie musisz spróbować email marketingu! Rozpoczęcie tych działań – wbrew pozorom – nie jest aż takie trudne. Sprawdź nasze wskazówki! Po pierwsze: baza subskrybentów Żeby w ogóle zacząć wysyłać maile, musisz… mieć do kogo je wysyłać! Potrzebna jest …

Czytaj więcej »

Na czym polega skuteczność content marketingu?

Ściana z napisem content marketing

Content marketing – czyli strategia solidnych treści marketingowych – umożliwia przyciągnięcie i zatrzymanie klienta na dłużej. W czym tkwi sekret jej skuteczności? Content marketing – w odróżnieniu od tradycyjnych form przekazu – skupia się na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. Jest to możliwe dzięki publikowaniu atrakcyjnych i przydatnych treści, które …

Czytaj więcej »

3 kanały, w których musisz promować się online

Online marketing

Konkurencja w dobie XXI wieku jest tak duża, że bez działań reklamowych trudno utrzymać się na rynku, a już na pewno pozyskiwać nowych klientów. Pośród szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, wiele firm skupia się jedynie na działaniach w obrębie sieci. Rzeczywiście, marketing internetowy to doskonała droga do tego, aby zdobywać nowych …

Czytaj więcej »

Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?

pozycjonowanie w sieci

W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …

Czytaj więcej »