Strona główna / Archwium dla tagu: marketing

Archwium dla tagu: marketing

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Mężczyzna w garniturze na bieżni

Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży? Reklama dźwignią handlu By sprzedawane produkty lub świadczone usługi zyskały odbiorców, należy je …

Czytaj więcej »

Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Notatki w kalendarzu książkowym

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych. Nie tylko …

Czytaj więcej »

Warto reklamować się na balonie pnaumatycznym

Balon pneumatyczny

Hasło: Reklama jest dźwignią handlu jeszcze nigdy nie miało tak dużego znaczenia jak w dzisiejszych czasach. Przy tak dużej konkurencyjności w praktycznie każdej branży, a zarazem powszechnej dostępności do internetu, gdzie wpisanie jednego hasła w wyszukiwarce odnajduje nam wiele firm specjalizujących się w danej dziedzinie, należy pamiętać, że kto się …

Czytaj więcej »

Email marketing – jak zacząć przygodę z wysyłkami mailowymi?

Komputer podczas wysyłania mailingu

Chcesz nie tylko zdobywać klientów, ale i budować z nimi prawdziwą relację? Koniecznie musisz spróbować email marketingu! Rozpoczęcie tych działań – wbrew pozorom – nie jest aż takie trudne. Sprawdź nasze wskazówki! Po pierwsze: baza subskrybentów Żeby w ogóle zacząć wysyłać maile, musisz… mieć do kogo je wysyłać! Potrzebna jest …

Czytaj więcej »

Na czym polega skuteczność content marketingu?

Ściana z napisem content marketing

Content marketing – czyli strategia solidnych treści marketingowych – umożliwia przyciągnięcie i zatrzymanie klienta na dłużej. W czym tkwi sekret jej skuteczności? Content marketing – w odróżnieniu od tradycyjnych form przekazu – skupia się na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. Jest to możliwe dzięki publikowaniu atrakcyjnych i przydatnych treści, które …

Czytaj więcej »

3 kanały, w których musisz promować się online

Online marketing

Konkurencja w dobie XXI wieku jest tak duża, że bez działań reklamowych trudno utrzymać się na rynku, a już na pewno pozyskiwać nowych klientów. Pośród szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, wiele firm skupia się jedynie na działaniach w obrębie sieci. Rzeczywiście, marketing internetowy to doskonała droga do tego, aby zdobywać nowych …

Czytaj więcej »

Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?

pozycjonowanie w sieci

W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …

Czytaj więcej »

Znajdź swoją grupę docelową i zwiększ sprzedaż dzięki pozycjonowaniu!

Grupa ludzi

Jeśli planujesz budować pozycję swojej marki i zwiększyć dochody, powinieneś przyjąć określoną strategię, która pozwoli płynnie realizować wyznaczone cele. Dlatego podczas planowania działań mających na celu zintensyfikowanie sprzedaży, jednym z pierwszych i podstawowych zadań jest określenie grupy docelowej oraz zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie. Czy na pewno wiesz, kto powinien być …

Czytaj więcej »

Dlaczego notyfikacje web push to następca newslettera?

Newsletter

Coraz mniej osób angażuje się w wysyłane przez Ciebie newslettery? Szukasz alternatywnego rozwiązania, który pozwoli Ci – tak, jak e-mail marketing – prowadzić z odbiorcami komunikację 1 do 1, a przy tym będzie o wiele bardziej skuteczne w działaniu i szybsze we wdrożeniu? Dowiedz się, dlaczego notyfikacje web push są …

Czytaj więcej »

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach

świąteczny marketing sensoryczny

Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas …

Czytaj więcej »