Archwium dla tagu: google

Jak pozbyć się problemów z indeksacją? Rozwiązanie od Google i Agencji Kerris

indeksowanie w Google

Indeksacja strony internetowej jest jednym z kluczowych aspektów pozycjonowania. Szybka i efektywna indeksacja może znacząco przyspieszyć pojawienie się Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google, co z kolei przekłada się na wyższy ruch i lepszą widoczność online. Czy jest sposób na uproszczenie i optymalizację tego procesu? Google i agencja marketingowa Kerris …

Czytaj więcej »

Jak optymalizować wyszukiwanie w Google dla lepszych wyników

optymalizacja wyszukiwań w google

Google to niezwykle potężne narzędzie, ale czy wiesz, że możesz je jeszcze bardziej zoptymalizować, aby uzyskać jeszcze lepsze wyniki wyszukiwania? Wyszukiwarka Google posiada mnóstwo funkcji i trików, które pomogą Ci znaleźć dokładnie to, czego szukasz. Poniżej przedstawiamy kilka prostych wskazówek, które pomogą Ci efektywnie korzystać z Google: Używaj cudzysłowów – …

Czytaj więcej »

Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie strony?

pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) to szereg procesów, które mają na celu poprawienie widoczności strony internetowej w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, czyli Google. Celem SEO jest zwiększenie ruchu na stronie poprzez uzyskanie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Każdy, kto chce zaistnieć w …

Czytaj więcej »

Polecane usługi marketingowe: opinie Google

opinie google

Opinie Google mają coraz większe znaczenie i wpływają na wizerunek firmy w internecie, ale jednocześnie wciąż są pomijane przez wiele firm. Tym samym popełniają one duży błąd, bo skupiają się na budowaniu marki w różnych serwisach, zamiast zacząć od podstaw i zdobyć pozytywne opinie. Te ostatnie wyświetlają się między innymi przy profilu firmy …

Czytaj więcej »

Google Analytics 4 czy Universal Analytics – co wybrać?

GA google analytics

Przejście z Universal Analytics na Google Analytics 4 może początkowo wydawać się trudnym zadaniem. Nowe narzędzie od Google bazuje na innym sposobie pozyskiwania danych i postrzega je jako jednostkowe zdarzenia. Zobacz, jak najskuteczniej przejść do Google Analytics 4 i co zrobić, żeby wykorzystać pełen potencjał nowego narzędzia. Czy warto dokonywać …

Czytaj więcej »

Czy SEO jest płatne?

seo

Chcesz, aby Twoja firmowa strona lub sklep internetowy odniósł sukces w sieci? Zależy Ci na widoczności marki w Google i zwiększeniu ruchu na stronie, który przełoży się na zapytania ofertowe lub zamówienia produktów? Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to jedna z najpopularniejszych form e-marketingu. Co jednak z kosztami takiej reklamy? Czy …

Czytaj więcej »

Co nowego w Google Ads? Przegląd nowości od Google AdWords

słowo adwords

Google Ads (dawniej Google AdWords) nieustannie zaskakuje nas nowymi funkcjonalnościami, które mają coraz bardziej usprawniać i ułatwiać prowadzenie kampanii ppc w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. W ciągu ostatnich miesięcy zaobserwować mogliśmy szczególnie wiele zmian – zarówno w panelu Google AdWords, jak i w aplikacji mobilnej. Przyjrzyjmy się im bliżej i sprawdźmy, …

Czytaj więcej »

Pozycjonowanie — czym jest podnoszenie rankingu witryny w wynikach wyszukiwania Google?

pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www to proces, z którego może skorzystać każdy właściciel witryny. Wiele osób niestety nie robi tego z powodu braku wiedzy, wątpliwości czy nieznajomości korzyści, jakie płyną z pozycjonowania strony internetowej. Na rynku działa jednak wiele agencji SEO i specjalistów oferujących kompleksowe usługi w tym zakresie. Poniżej prezentujemy najważniejsze …

Czytaj więcej »

G Suite – co to jest i dla kogo?

Google Suite

W dobie Internetu i szybkiego rozwoju poszukujemy rozwiązań, które z jednej strony ułatwią nam pracę, z drugiej zaś zapewnią bezpieczeństwo. Jednym z nich jest G Suite. To pakiet usług Google, przeznaczony dla firm. Czy jest to rozwiązanie dla każdego? Jakie funkcjonalności oferuje G Suite? Kto może korzystać z pakietu G …

Czytaj więcej »

Strona internetowa stanowi najważniejszą wizytówkę Twojej firmy. Zobacz, w jaki sposób należy ją wyeksponować

projektowanie strony pod seo

Tworzenie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców to długi, żmudny proces. Należy podjąć wiele działań na różnych polach – jednak eksperci zajmujący się marketingiem nie mają wątpliwości, że współcześnie walka o klienta toczy się przede wszystkim w sieci. W internecie dokonuje się już ok. 70% wszystkich transakcji. Albo ponad 86%, gdyby …

Czytaj więcej »