Strona główna / Archwium dla tagu: sprzedaż

Archwium dla tagu: sprzedaż

Kiedy i jak ująć w kosztach zlikwidowane towary handlowe?

zlikwidowane towary w kosztach

Wiele firm prowadzących obrót towarami ma problem z produktami, które utraciły swoją wartość handlową i nie można ich sprzedać pomimo znacznego obniżenia ceny, niekiedy nawet poniżej kosztów zakupu. Co w takiej sytuacji zrobić? Kiedy i jak zlikwidować niesprzedane towary? Jeśli okaże się, że towary nabyte w celu dalszej odsprzedaży straciły …

Czytaj więcej »

Jak przygotować idealną kampanię reklamową?

Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców atrakcyjne i zachęcające do zakupu towaru. Poza tym, trzeba pamiętać o wykorzystywanych obecnie narzędziach komunikacyjnych czyli portalach społecznościowych, gdzie przekaz musi spełniać zupełnie inne wymagania niż …

Czytaj więcej »

Marketing sensoryczny w okresie świątecznym

marketing sensoryczny

Świąteczny wir zakupów to jeden z najlepszych okresów dla sprzedawców i czas wzmożonych działań marketingowych. Wielu przedsiębiorców uważa święta za żniwa, ponieważ w tym okresie generowane są niespotykane w skali roku zyski. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny, a więc żeby uzyskać wysokie profity, w wielu przypadkach wymagane jest …

Czytaj więcej »

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach

świąteczny marketing sensoryczny

Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas …

Czytaj więcej »

Zagraj o pracę

Gra o pracę

Wciągają i uzależniają. Są stratą czasu, albo wspaniałym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Jak więc to możliwe, że gry coraz częściej znajdują zastosowanie w środowisku pracy? Okazuje się, że granie nie zawsze musi kończyć się tylko na rozrywce. – Gry symulacyjne to nowość na HR-owym rynku. Kandydaci mogą się z …

Czytaj więcej »

Dekalog sklepikarza

Własny sklep

Małe sklepy osiedlowe, w których można kupić wartościowe, choć często zbyt niszowe dla dużych sieci, produkty są coraz bardziej atrakcyjne dla klientów. Także dla właściciela takiego miejsca stanowi ono często spełnienie marzeń o własnym biznesie i stworzeniu czegoś unikatowego. Co zrobić, żeby sklep zyskał wiernych kupujących, a wyniki finansowe nie …

Czytaj więcej »

Nagroda Literacka Nike skończyła 19 lat! Sprawdź mało znane fakty z jej funkcjonowania

Co musiałoby się stać, by z dnia na dzień wzrósł nakład książki „Pióropusz” o ponad 2000%? Czy Smarzowski zdecydowałby się na ekranizację prozy Pilcha, gdyby „Pod mocnym aniołem” nie zostało nagrodzone i nie zyskało rozgłosu? Czy czytelnicy sami sięgaliby po „Gnój” – pierwszą powieść debiutującego, nieznanego autora Kuczoka? Dowiedźcie się …

Czytaj więcej »

Czeski lepszy niż francuski. Co słychać na rynku pracy?

Język czeski jest bardziej pożądany przez pracodawców niż francuski – wynika z analiz portalu Praca.pl. Zainteresowanie tym językiem w ostatnim czasie wzrosło. Ponad 7 proc ogłoszeń zawierało wymóg znajomości tego języka. Analiza trendów na przestrzeni ostatniego roku pokazuje także  wyraźny wzrost zainteresowania pracodawców osobami mówiącymi po niemiecku, to kryterium znalazło …

Czytaj więcej »

Pod koniec września Opel uruchomi w Gliwicach masową produkcję nowej Astry V

W fabryce Opla w Gliwicach 29 września pełną parą ruszy produkcja modelu Astry najnowszej generacji. Koncern liczy, że dzięki nowatorskim rozwiązaniom tego samochodu, który m.in. może być wyposażony w innowacyjny system wsparcia kierowcy Opel OnStar, znacząco zwiększy sprzedaż. Do salonów samochód trafi pod koniec października. – 2 września odbył się w Polsce przedpremierowy …

Czytaj więcej »

BP otwiera 500. stację w Polsce

Polska jest dla BP trzecim, po Niemczech i Wielkiej Brytanii, europejskim rynkiem z największymi zyskami. Wkrótce koncern planuje otwarcie 500. stacji benzynowej. Liczy na dalszy dynamiczny rozwój własnej sieci w związku m.in. z rozbudową infrastruktury drogowej, stawia także na rozwój franczyzy. – Najbliższe miesiące to szereg symbolicznych dat dla BP w Polsce. Dzisiaj świętujemy 20-lecie otwarcia pierwszej …

Czytaj więcej »