Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak dużo środków finansowych Twoja firma traci przez nieszczelną instalację sprężonego powietrza? A może rozważałeś, na jaki cel można byłoby przeznaczyć zaoszczędzone w związku z tym pieniądze? Możliwości jest naprawdę wiele, dlatego warto dbać o to, aby wykorzystanie sprężonego powietrza w produkcji było jak …
Czytaj więcej »Blog firmowy – czy warto go prowadzić?
Promowanie firmy w przestrzeni wirtualnej może przybierać mocno zróżnicowane formy, co pozwala dotrzeć do wybranych grup odbiorców, szukających rozmaitych produktów lub usług. Jednym z popularniejszych rozwiązań jest prowadzenie biznesowego bloga. Czy rzeczywiście blogowanie się opłaca i może przynieść wymierne korzyści? W jaki sposób blog dla firmy potrafi się przydać? O …
Czytaj więcej »Zawodowy kurs kosmetyczny – dla kogo?
Zawodowy kurs kosmetyczny realizowany przez ośrodek szkoleniowy Victoria Derm w Warszawie to idealny wybór dla osób chcących uzyskać gruntowne przygotowanie do pracy w zawodzie kosmetyczki. Jak długo trwa kurs? Jakie zagadnienia są podczas niego poruszane? Czy po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje dokument potwierdzający nabycie nowych umiejętności i uprawniający do wykonywania …
Czytaj więcej »Kalendarze książkowe z logo i kilka innych sposobów na promocje firmy
Promocja firmy powinna obejmować długofalowe działania, które pozwolą zaistnieć na rynku. W dzisiejszych czasach nie jest łatwo wybić się na tle konkurencji, dlatego marketing odgrywa tak ważną rolę. Jak zareklamować własną firmę? Jakie produkty wziąć pod uwagę? O czym pamiętać? Kalendarze książkowe z logo Wśród kalendarzy książkowych z logo znajdziemy szereg ciekawych propozycji, które z …
Czytaj więcej »Forex Historia: Pierwsze giełdy walutowe i przyszłość rynku Forex
W internecie często można spotkać słowo ‘Forex’ w kontekście szybkiego zarabiania, wahań kursów walut i wiadomościach mikro- oraz makroekonomicznych , ale kiedy zaczyna się historia Forex? Jest to rynek do wymiany walut, z których pierwszy pojawił się 500 lat temu, jednak historia odpowiedników Forexa sięga dawnych czasów. Dalej krótko opowiadamy o historii …
Czytaj więcej »Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej zadawane pytania
Każda profesjonalna agencja SEO/SEM posiada w swojej ofercie takie usługi jak „pozycjonowanie stron www”, „pozycjonowanie e-commerce”, „pozycjonowanie lokalne”, „pozycjonowanie zagraniczne” czy „pozycjonowanie szerokie”. Wybór konkretnej strategii SEO powinien być wypadkową oczekiwań klienta zestawionych z realnymi możliwościami ocenionymi przez specjalistę. To, że warto podejmować różne działania służące poprawie widoczności w sieci …
Czytaj więcej »Inwestycje Tel RED
Tel RED jest inwestorem nieruchomości działającym przede wszystkim w Polsce, ale również poza jej granicami. Firma wykorzystuje innowacyjne narzędzia, wśród których wymienić należy system „build-to-suit”. Dzięki temu możliwe jest stworzenie projektu w oparciu o potrzeby danego Klienta i budowa hal magazynowych, produkcyjnych czy przemysłowych, które są w pełni funkcjonalne i …
Czytaj więcej »Obraz do salonu- jaki wybrać w 2021 roku?
Era pustych, białych ścian już zdecydowanie minęła. Dzisiejsze modnie urządzone wnętrza są pełne ciekawych dekoracji ściennych- kwietników, półek z bibelotami, plakatów, obrazów czy galerii rodzinnych fotografii. Najciekawsze wnętrza to wszak te, które odzwierciedlają nasz własny styl, pokazują domowników i ich historie, są wnętrzami tworzonymi w oparciu o indywidualne podejście, a …
Czytaj więcej »Strona internetowa dla firmy – jak zacząć i dlaczego warto?
Strona internetowa jest dziś podstawą budowania biznesu. Właściwie zaprojektowana strona firmowa to potężne narzędzie, które może pomóc w rozwoju firmy. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek jak stworzyć swoje miejsce w sieci. Od czego zacząć budowanie firmowej strony internetowej? Dzisiejszy rynek oferuje wiele narzędzi umożliwiających szybkie i proste stworzenie strony internetowej. Usługi …
Czytaj więcej »Jak napisać idealny SMS reklamowy?
SMS-y marketingowe wysyłane z głową do klientów dają firmom ogromne szanse na zwiększenie sprzedaży i poprawę wizerunku. Zanim jednak na swoich kampaniach ugrasz satysfakcjonujące rezultaty, musisz taką wiadomość napisać. Musi ona również wywołać założony przez Ciebie wcześniej efekt. Jak to zrobić? Poznaj zasady pisania dobrych SMS-ów do klientów. 1. Personalizacja …
Czytaj więcej »