Strona główna / Archwium dla tagu: e-commerce

Archwium dla tagu: e-commerce

Kobiety w kryzysie i ich historie sukcesu

Najczęściej pojawiającym się słowem po koronawirusie jest kryzys. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że kryzys był dla wielu początkiem drogi do sukcesu. Marki, które dzisiaj cenimy miały ciekawą historię, a kobiety, które tworzyły biznes po Wielkim Kryzysie potrafiły zadbać o sprzedaż. Estee Lauder, Coco Chanel, czy Margaret Rudkin; kto ich …

Czytaj więcej »

Jak wynająć magazyn samoobsługowy w Warszawie?

kartony w magazynie

Obiekty typu self storage, czyli magazyny samoobsługowe, zaczęły się pojawiać w Polsce 10 lat temu. Na rynku nieruchomości komercyjnych jest to sektor wyróżniający się ogromnym potencjałem, co doskonale widać na przykładzie Warszawy. Magazyn samoobsługowy w Warszawie – dla kogo? Warszawa dysponuje największymi zasobami powierzchni magazynowych w Polsce. Przeznaczone na wynajem …

Czytaj więcej »

Czym są internetowe konfiguratory produktów?

internetowe konfiguratory produktów

Żaden z naszych czytelników na pewno nie ma wątpliwości że rynek e-commerce w Polsce ma się dobrze i cały czas dynamicznie się rozwija. Mimo że tylko jeden e-biznes spośród dziesięciu zaczyna zarabiać, wciąż nie braknie śmiałków chcących spróbować swych sił w e-handlu. W raz z rozwojem rynku e-commerce w Polsce, …

Czytaj więcej »

Przyszłość w sprzedaży leków – apteki internetowe

Apteka półki z lekami

Okazuje się, że prawie 50% Polaków dokonuje zakupów przez Internet – a liczby te wraz z upływem lat nieustannie rosną. Jak widać na powyższym przykładzie, rynek e-commerce przybiera na sile, a w sieci możemy znaleźć zdecydowanie większy asortyment niż w sklepie stacjonarnym, nie wspominając już nawet o konkurencyjnych cenach czy …

Czytaj więcej »

Największe serwisy aukcji internetowych szansą na rozwój globalnego e-commerce

Ecommerce

Bazując na tych danych osoby związane z branżą e-commerce, prowadzące sklepy internetowe śmielej otwierają się na nowe międzynarodowe rynki. Mimo to aktualnie liczba polskich przedsiębiorców, którzy oferują możliwość nabycia towaru przez klienta zagranicznego, oscyluje w granicy 7%. Wydaje się więc, że jeszcze przed nami krajowy boom na rozwój i prawdziwą …

Czytaj więcej »

Czy warto korzystać z usług profesjonalnej agencji interaktywnej?

Przed laptopem

Profesjonalna agencja interaktywna jest w stanie opracować i wdrożyć różnego rodzaju projekty internetowe, materiały reklamowe oraz kampanie marketingowe. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz niezwykle skutecznych narzędzi, każda firma może w ten sposób zyskać spójny i profesjonalny wizerunek. Strony internetowe i kampanie marketingowe Do podstawowych usług oferowanych przez agencje interaktywne należy …

Czytaj więcej »

Jak rozkręcić sklep internetowy?

Chcesz być niezależny i pracować na siebie? W takim razie załóż firmę. Czym powinieneś się zająć? Zgodnie z najnowszymi badaniami Gemius, prawie połowa Polaków robi zakupy w sieci. Jednak popularność internetowej konsumpcji wraz z rozwojem nowych technologii będzie wzrastać. To dla Ciebie szansa. Rozkręć własny sklep internetowy! Przedstawiamy 4 kroki …

Czytaj więcej »

Copywriting – droga do sukcesu w biznesie e-commerce

copywriting

Pisanie chwytliwych tekstów, przyciągających uwagę klienta to dzień powszedni dobrego copywritera. I choć wiele osób poda w wątpliwość, czy rzeczywiście ułożenie kilku zdań na podany temat to zadanie wymagające jakichś specjalnych umiejętności, to związani z branżą e-commerce wiedzą, że największą wartość mają tylko te treści, które są poprawne pod względem …

Czytaj więcej »

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz …

Czytaj więcej »